Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
sniker fra Juli jegJeg trener 1-2 ganger om dagen, en isøkt og en styrke- eller kondisjonsøkt. Spiller ishockey
Spiller fortsatt kamper med damelaget også, men ikke med guttelaget lengre
er 22+4 i dag! Har ikke vondt noen steder og føler meg nesten ikke gravid, og har knapt en synlig mage - alt dette tror jeg er takket være at jeg har vært så flink til å fortsette og trene som før, så det anbefaler jeg at dere fortsetter med
![]()
Det er jo flott om man orker å trene som før, men mange har jo plager man ikke rår over, som kvalme, bekkenplager o.l, og magestørrelsen får man heller neppe påvirket så mye med trening, det kommer jo bla an på egen høyde og hvordan barnet ligger
Det er uansett anbefalt at man holder seg litt (eller mye) aktiv i svangerskapet, men alle kan ikke fortsette på samme nivå som før, man må ta hensyn til egen form og helse![]()
jeg er veldig klar over det - og jeg hadde 15 uker med oppkast 4-5 ganger om dagen, men fortsatte å trene for det. Ettersom jeg både var på landslagssamlinger og spilte viktige kamper så synes jeg dette var verdt det. ville nok ikke fortsatt i samme tempo om jeg ikke var toppidrettsutøver med god oppfølging fra lege osv. Men jeg hadde nok hatt mye mer plager om jeg hadde vært dårlig trent, ikke vært så mye i bevegelse osv nå. Og magestørrelsen min er (ifølge legene og jordmoren min) liten fordi magemusklene enda holder seg sammen. Hadde jeg hatt slappere/svakere magemuskler ville den nok vært mye større. sier bare hva min erfaring er - men er jo ikke første gang noen kritiserer mitt aktivitetsnivåjeg bryr meg heldigvis ikke om det. jeg er bare glad for at jeg har verdens beste graviditet for øyeblikket.
Hehe, jeg mente ikke å kritisere aktivitetsnivået dittjeg følte vel heller at du fremla fasiten for god form i svangerskap, samt liten mage til å være høyt aktivitetsnivå
Jeg ser ikke problemet med å fortsette som før om kroppen er med, men jeg tror ikke det går for alle
![]()