Trening

Jeg elsker å trene styrke og håper jeg kan gjøre det i heile svangerskapet , er det noen andre her som trener??
Hadde en tung styrkeøkt i dag og kjente at jeg svetter mye mer nå enn før pluss at jeg bruker lengre tid på å hente meg inn.....
Noen andre som har noen erfaringer?!?

Jeg trener også, men i går klarte jeg å strekke noe i ryggen, har så utrolig vondt nå. Blir nok ikke mer trening denne uka iallefall :-( Men merket også at jeg svettet mer enn "normalt"..

Jeg trener ikke på den måten. Jeg bruker fjellet og naturen til å holde meg i form. Men de siste ukene har det vært helt uaktuelt å utfordre seg selv fysisk på grunn av svimmelhet. Blir også fort tungpustet.
Gleder meg til jeg er såpass i form at jeg kan spenne på trugene og ta meg en topptur igjen. Jeg er avhengig av fine utsikter ;) Vanligvis er jeg ute med pudderplankene og twin tip skiene mine hver eneste dag på vinteren men nå lar jeg dem stå. Litt frustrerende men sånn er det :) Får heller ta med meg feller og langrennski når formen er bedre. Det blir herlig :)

Jeg elsker å trene styrke og håper jeg kan gjøre det i heile svangerskapet , er det noen andre her som trener??
Hadde en tung styrkeøkt i dag og kjente at jeg svetter mye mer nå enn før pluss at jeg bruker lengre tid på å hente meg inn.....
Noen andre som har noen erfaringer?!?

Er 17+5 på vei, løfter fortsatt :) kommer til å fortsette med det så lege kroppen henger med. Merker ingen stor forskjell fra før jeg ble gravid, unntatt at jeg svetter mindre, og blir mer anpusten. Spiller fortsatt hockey også, og håper hvertfall å holde meg i gang så jeg får spilt NM 20-22 mars :D da er jeg 22-23 uker på vei ca :)

Trener tung styrke til vanlig, men har valgt å gå ned på vekter og trener nå lettere og en del mer kroppsvekt øvelser. Jeg svetter myyye mer en vanlig, blir fortere tungpusten og må passe ekstra godt på korsryggen. Etter helgas aktiviteter (2,4 mil på ski og en tung styrke økt) kom det litt lyse rosa utflod, så jeg velger nå å holde meg mest til spinning og skI og lettere vekter :)

Min PT anbefalte å passe på god stempling av bekken. Og ikke tungt buktrykk ( som ved dype knebøy og mye vekt).

Ellers er det bare drikke mye vann og kjøre på!

Back
Topp