Trening!!

Fotballmamma

Elsker forumet
Januarskatter 2015
Er det mange som er flinke til å trene ennå? Jeg prøver å trene 4 dager i uken, men orker ikke så mye som før. Hva trener dere??

Termin 13 januar❤️❤️

Jeg trener ingenting ;) Går og står mye i butikken, og da er jeg som regel ferdig når jeg kommer hjem til mann, barn og husarbeid! :p Går ett par korte turer med bikkja om det telles? (Hun kan ikke gå lengre turer selv fordi beinet er under opptrening)

Trener ikke. Har veldig lite energi da jeg er utbrent.
Tenker begynne på Yoga for gravide snart.

Har ikke orket å dra på trening i det siste, for jeg er så forferdelig trøtt når jeg kommer hjem fra jobb. Men jeg sykler over 3 km hver vei til og fra jobb. Mest nedover på vei til jobb, og tung motbakke hjemover. Hjelper på litt iallfall. Hender seg jeg har jogget eller tatt noen styrkeøkter hjemme, men det er noen uker siden sist nå.

Har blitt lite trening men flink å snakke om at jeg burde komme meg litt på trening. Men har en jobb hvor det blir en del gåing og løfting:-)

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Eg har så lyst å komme i gang igjen med styrke, men har vært ganske dårlig helt fra starten av sv Pga kjempe lav blodtrykk og svimmelhet.... Er det lurt å trene når man blir ganske utbrent og svimmel etter treningen??!! Noe tur/ sykle menneske er eg ikke, så det må enten bli styrke eller jogging...

Sent from my iPad using BV Forum

Er det mange som er flinke til å trene ennå? Jeg prøver å trene 4 dager i uken, men orker ikke så mye som før. Hva trener dere??

Termin 13 januar❤️❤️
Jeg trener 6 dager i uka. Mest kondisjon, da Elipsemaskin og spinning. Har også prøvd meg på høypuls step. Er også glad i svømming. Noen tips til styrketrening som er bra og trygt å gjøre? Og hva med pilates? Er 13+3.

❤️❤️
Storesøster født september-2008
Lillebror (eller søster) januar-2015

Absolutt ikke vært noe flink!
Før jeg ble gravid trente jeg 3-6 dager i uken. Men pågrunn av kvalme å null energi har jeg ikke orket. Nå er kvalmen borte å energien nesten på topp igjen. Men nå krangler bekkenet om jeg presser meg litt:s så er veldig redd d skal bli slik som sist!
Men skal prøve meg på litt enkel styrke å litt gåing etterhvert nå:-)

❤️Gutt november 2012❤️

❤️Termin 17. Januar❤️

Prøver å få gjort enkle styrkeøvelser 2 ganger i uka, og gå en kveldstur de andre dagene. Har fått noen styrkeøvelser som skal være bra for gravide, en del balanse på sånn "halvball" og noen ryggøvelser (diagonalstrekk bl.a.), og sideplanke. Bruker også romaskin, men ikke så intensivt som før. Har fått beskjed om at sånne knebøy med utfall-øvelser ikke er så bra nå, m.t.p. bekkenbelastning.

Jeg trener ingenting ;) Går og står mye i butikken, og da er jeg som regel ferdig når jeg kommer hjem til mann, barn og husarbeid! :p Går ett par korte turer med bikkja om det telles? (Hun kan ikke gå lengre turer selv fordi beinet er under opptrening)

Var det du som la ut et innlegg om denne bisken tidligere? Alt vel i såfall?! :) og jo, små turer telles! ;)

Sent from my D5503 using BV Forum mobile app

Etter jeg ble gravid har jeg trent aaalt for lite.. :-o Var på spinning forrige uke men tror jeg presset meg litt for mye,for jeg fikk "sting" etter kort tid.. Og siden det kom i livmorområdet ble resten av økten heller laber og jeg ble sittende med en ekkel følelse i kroppen.. Måtte såklart spørre legen og hun sa at alt var i skjønneste orden, heelt normalt!..:) men nå er det ferie på meg, så blir nok ikke mye mer trening her i gården enn litt lufteturer med dyret!:)

Var det du som la ut et innlegg om denne bisken tidligere? Alt vel i såfall?! :) og jo, små turer telles! ;)
Ja stemmer nok det :) Kom oss til dyre-hospitalet og fikk påvist patella og HD på høyre side, så vi fikk en ny time hvor vi fikk noen treningstips og slikt. Blir nok operasjon for patellaen etter sommeren, men HD'en kunne trenes inn med å stramme opp musklene i hofta sånn at det ble "dyttet" på plass. :)

4 ganger i uka er imponerende!

De første 2,5 mnd orket jeg lite pga kvalme, nå orker jeg mer. Vi er ganske aktive i ferien. Blir en tur enten på sykkelvei på beina hver dag. Det er ikke akkurat trening, men.aktivitet. Går en del ellers også. Minst 30 min hver dag.

1. Mann skal bli storebror

Back
Topp