Trening

Maggie2015

Glad i forumet
Hvor mye trener dere nå i forhold til før?

jeg trener normalt en 4-5 ganger i uka. Løper 3 ganger og yoga 2 ganger. Forrige uke ble det bare 1 1/2 løpetur, måtte avbryte den ene, men ble en del yoga da. Denne uka er jeg så øm og støl i magen, så hverken yoga eller løping frister. Blir også veldig lett utmattet.

Jeg vet jo at det er viktig å ta vare på seg selv, men det føles også feil å ikke trene i det hele tatt. Men det blir kanskje enklere etterhvert? Nå skal vi på ferie og da blir det mye rolig sykling og gåing, og det er jo bra :)

Hva slags trening driver dere med og hvor ofte? Er det noen type trening dere kutter ut, eller bytter ut med noe annet?

Jeg driver for det meste med mental trening :P hehe..
Jeg har planer om å få inn litt fast tabata-trening et par ganger i uka etterhvert.. i tillegg til at det blir litt sykkelturer og gåturer og sånn :)

Jeg trente 5-6 ganger i uka men har ikke trent på 2 mndr :( pga jeg har vært dårlig... Men skal begynne igjen med svømming for å komme tilbake

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg prøver å holde litt igjen når jeg trener ikke ta meg max hver gang. Jeg liker egentlig å trene hardt...

Sent from my GT-N8010 using BV Forum mobile app

Jeg prøver å holde litt igjen når jeg trener ikke ta meg max hver gang. Jeg liker egentlig å trene hardt...

Ja, jeg og! Er veldig glad i å presse meg, men nå får jeg ikke trent i det hele tatt. Er nok med å gå tur med bikkja :p Men jeg satser på at det vil bli bedre etterhvert :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jeg liker også å trene hardt, men denne uka har jeg bare fått trent en gang. Satser på mer neste uke. Driver mye ute da, så blir en del aktivitet - ordner til bryllup på lørdag. Pleier løpe ca tre ganger i uka og trener en del styrke. Har tenkt til å fortsette med styrke men ikke så mye løping i svangerskapet.

Jeg liker også å trene hardt, men denne uka har jeg bare fått trent en gang. Satser på mer neste uke. Driver mye ute da, så blir en del aktivitet - ordner til bryllup på lørdag. Pleier løpe ca tre ganger i uka og trener en del styrke. Har tenkt til å fortsette med styrke men ikke så mye løping i svangerskapet.
Samme plan som jeg har det :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jeg tror det er kjempeviktig! Men skjønner at hard trening i sone tre på 85 + av makspuls kanskje ikke er helt heldig. Blir vel moderat spinning og kanskje litt elipse som erstatter for løpinga.

Noen som vet når man bør slutte å trene mage?

Må man slutte å trene mage? Trodde det gikk greit så lenge man ikke økte bleastingen...

Jeg har trent 5 ganger i uke ca.. Nå prøver jeg å opprettholde tre i sommer så se Ann formen da.. Kanksje gå opp igjen til 4-5 da.. Jeg bruker mye Elipse, sykling også trene jeg endel styrke.. Varierer styrke med høy og lav intensitet... Ja man skal slutte å trene mage når magemuskler deler seg.. Også er det ikke anbefalt øvelser som øker boktrykket

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg trente veldig my for 6 uker sidn, men da reiste vi til syden uke, og pga masse sykdom har eg ikke komt meg igang igjen :/ håper å få begynt igjen neste uke... Pleier trene ihvertfall 3 ganger i uken. Styrke, zumba, tur og sykling. Litt kampsport når eg får tid også HÅPER eg klarer trene noen mnd framover ihvertfall,,, Finne alternative metoder når kroppen ikke tillater d mer.. :P

Jeg trener kanskje 1 gang i uka.. Har en relativt fysisk jobb (løfter og går i 9 timer hver dag), men nå skal jeg begynne på skole til høsten så tenkte jeg skulle trene litt mer da.. Må vel ta det litt som det kommer.

Jeg jogger vanligvis et par ganger i uka, men nå er jeg både dårlig og sliten, så har ikke jogget på tre uker nå. Går litt rolige turer da, men bekkenet krangler litt, så de blir ikke så lange. ;) Litt kjedelig, men sånn er det bare. Håper på å gjennoppta treningen når formen blir bedre.

Jeg jogger vanligvis et par ganger i uka, men nå er jeg både dårlig og sliten, så har ikke jogget på tre uker nå. Går litt rolige turer da, men bekkenet krangler litt, så de blir ikke så lange. ;) Litt kjedelig, men sånn er det bare. Håper på å gjennoppta treningen når formen blir bedre.

Back
Topp