Trening! !

Ønskedrøm

♡ mamma til tre skatter ♡
Septembermødre <3
Tenkte å komme meg i gang med trening nå som jeg er ferdig med fagprøven og slikt stress!! Så første økt i dag - ut i skogen , rask gange + bittelitt jogg gjennom ei runde på 3 km.

Hadde nesten konstant kynnere gjennom økten. Plagsomt!! Flere som får kynnere ved trening, eller fikk jeg dette spesielt i dag siden det var første trening på laaaang tid? :-)

Jeg kjenner ikke noe til kynnere..

Flink du er som har kommet i gang igjen :)

Jeg kjenner ikke noe til kynnere..

Flink du er som har kommet i gang igjen :)

Jeg er veeeldig jo-jo trener.. Håper det varer ei god stund nå, lettere å trene på vår/sommer halvåret :)

Jeg vet ikke om jeg har kynnere da jeg ikke helt hvordan det kjennes. Men jeg merker at magen blir hardere når jeg trener. Men det er ikke veldig ubehagelig :)

Veldig godt å komme igang igjen med treningen, får så mye mer energi av det :)

Jeg vet ikke om jeg har kynnere da jeg ikke helt hvordan det kjennes. Men jeg merker at magen blir hardere når jeg trener. Men det er ikke veldig ubehagelig :)

Veldig godt å komme igang igjen med treningen, får så mye mer energi av det :)

Ja man får mer energi, det burde holde trenelysten min oppe i seg selv :p Hva trener du? Jeg liker meg best i skog eller ellipse hjemme :)

Nå har det vært mest gåturer langs vannet eller på fjellet og litt styrke innimellom. Prøvd meg litt på jogging også, men er mer behagelig med rask gange, så da legger jeg heller inn noen stigninger på runden jeg tar :) Løp mye før jeg ble gravid, så savner det litt!

Så flinke dere er! :)
Jeg forsøker også å holde treningen i gang. Denne uken er det blitt flest gåturer, men jeg trener styrke med jevne mellomrom også. Det kommer til å bli et langt opphold fra ordinære treningsmuligheter fom denne helegn til over påsken, så har nedprioritert styrke denne uken.

Jeg har også meldt meg på et 6 ukers kurs i gravidyoga fom mai. Det blir spennende. :)

Jeg driver er del med sykling/spinning, men har måttet roe helt ned de siste ukene, nettopp på grunn av at det fremprovoserer så hyppige, langvarige kynnere.. Og gjerne sånn at dagene etter treningen blir preget av mye kynnere og nedpressfølelse. Ikke moro!

Jeg driver er del med sykling/spinning, men har måttet roe helt ned de siste ukene, nettopp på grunn av at det fremprovoserer så hyppige, langvarige kynnere.. Og gjerne sånn at dagene etter treningen blir preget av mye kynnere og nedpressfølelse. Ikke moro!

Håper jeg slipper unna kynnerne, og at gårsdagens harde kynnere kom av at det var første trening...

Så flinke dere er! :)
Jeg forsøker også å holde treningen i gang. Denne uken er det blitt flest gåturer, men jeg trener styrke med jevne mellomrom også. Det kommer til å bli et langt opphold fra ordinære treningsmuligheter fom denne helegn til over påsken, så har nedprioritert styrke denne uken.

Jeg har også meldt meg på et 6 ukers kurs i gravidyoga fom mai. Det blir spennende. :)

Så spennende med yoga kurs da :) Har du vært på det tidligere, før graviditeten?

Nei, jeg har veldig lite erfaring med yoga, men har ofte tenkt at det kunne være noe for meg. Jeg ble anbefalt dette kurset av en kollega, og meldte meg derfor på. Jeg sendte en mail til arrangøren for å høre om det gikk greit at jeg ikke hadde noe erfaring fra tidligere, og det var det visst.. :-)

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Jeg ser for meg at det kan være veldig lurt å trene noe bevegelse når det nærmer seg fødsel, samt å ha fokus på pusteteknikker. :-)

Prøver å gå en tur hver dag. Og så er jeg med eldstegutten på en treningstur. Han sykler og jeg går og småjogger etter. God trening! Har hatt litt kynnere iblandt. Men prøver å ta d rolig, da går det bedre. Merker jeg har fått mere overskudd av å komme meg ut på tur.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jeg ser for meg at det kan være veldig lurt å trene noe bevegelse når det nærmer seg fødsel, samt å ha fokus på pusteteknikker. :)

Ja det høres jo veldig allright ut :) Blir spennende!! Du får fortelle om hvordan du opplever det når du har fått begynt :)

Ja det høres jo veldig allright ut :) Blir spennende!! Du får fortelle om hvordan du opplever det når du har fått begynt :)

Det skal jeg gjøre! :-)

Prøver å gå en tur hver dag. Og så er jeg med eldstegutten på en treningstur. Han sykler og jeg går og småjogger etter. God trening! Har hatt litt kynnere iblandt. Men prøver å ta d rolig, da går det bedre. Merker jeg har fått mere overskudd av å komme meg ut på tur.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Ja det hjelper virkelig å komme seg i aktivitet, srlv om det virker fjernest av alt :-)

Back
Topp