Trening

Bkno7873562 (baby_doll)

Forelsket i forumet
Nå har jeg kommet godt i gang føler jeg. Prøver meg for øyeblikket stort sett på Jillian Michaels No more trouble zones med litt varierende programmer innimellom.Kroppen forandrer seg her. :)

Har jo trent forskjellige programmer siden i oktober og er veldig stolt av at jeg fortsatt holder på:) Legger ved før trening og etter trening-bilder:)

Har ikke vært så flink med kostholdet men prøver å beherske meg ig være litt bevisst på hva jeg spiser.

Gutt juli 2013 & Jente mai 2010
 

Vedlegg

  • 1394605416010.jpg
    1394605416010.jpg
    54,7 KB · Visninger: 54
Så flink du har vært! Magen ser definitivt strammere ut :)
 
Åh, du er så flink!!! Jeg har ikke klart det. Var flink å startet opp igjen, så ble jeg sengeliggende i en uke med omgangssyke og så fort jeg var frisk hadde jeg ikke tid. Huset sto på hode og det var så mye å fikse. Enda en uke har gått og nå har jeg ikke annen unnskyldning. :p


Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp3
 
Bare kast deg i noe i dag.hva med ripped in 30 level 1? :)

Gutt juli 2013 & Jente mai 2010
I dag orker jeg ikke tanken! I morgen skal frøkna på foto også skal jeg på NAV. Kan prøve å få tid etter det. Gruer meg.


Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp3
 
Gruer deg til å trene?:) ofte må man bare ta tak i ting selv for å oppnå forandringer.ikke alltid like kjekt men jeg angrer ikke etterpå:)

Gutt juli 2013 & Jente mai 2010
 
Følte veldig for å gi opp tidlig i starten. 2 uker etter så både så jeg og kjente forandringer på rumpe(samboer og kommenterte den) og prestering da jeg var på trilletur.motivasjonen og treningslyst har vært opp og ned. På slutten av første mnd så så jeg ikke noe særlig men tok etterbilder og sammenlignet med noen jeg tok før jeg begynte.hadde med og uten blitz.der så jeg forandringer og så byttet jeg program.da ble det veldig kjekt:)

Gutt juli 2013 & Jente mai 2010
 
Følte veldig for å gi opp tidlig i starten. 2 uker etter så både så jeg og kjente forandringer på rumpe(samboer og kommenterte den) og prestering da jeg var på trilletur.motivasjonen og treningslyst har vært opp og ned. På slutten av første mnd så så jeg ikke noe særlig men tok etterbilder og sammenlignet med noen jeg tok før jeg begynte.hadde med og uten blitz.der så jeg forandringer og så byttet jeg program.da ble det veldig kjekt:)

Gutt juli 2013 & Jente mai 2010
Du er så flink!! Har ikke ord!


Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp3
 
På mandag meldte jeg meg inn på stamina. Har trent 2 ganger i uka i to uker og kjenner at jeg bruker kroppen. I dag var jeg på dobbel saltime, først på 30 min høy puls etterfulgt av 45 min med styrke. Eier ikke rytme og koordinasjon, men det kommer seg sikkert etterhvert.


Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp4
 
Back
Topp