Trening

Fitnessmamma

Glad i forumet
Oktoberskatter 2014
Her kan de så vil dele sine treningsøkter!

Idag trente jeg bryst/triceps og 40 min cardio :D gjorde godt på kroppen! Sovna nesten på veg hjem i bilen da.. Er så sykelig trett for tiden!! :p

å så kjekt. jeg er i grunn veldig glad i å trene, men i det siste har mange på tid og trøtthet stoppet meg. Nå klarer jeg ikke å begynne igjen. Trente hele svangerskapet med førstemann. Det var herlig og kjekt.

Skal på trening nå :) har ikke vært det den siste uka for jeg er såååå trøtt å energiløs :/ men jeg tar 10-15 min på mølla å en styrketrening :) skal prøve i alle fall, skal ikke garantere noe siden formen ikke er helt på topp :p

Jeg hadde en god beinøkt på morgenkvisten. Småkvalm, men det gikk helt fint når jeg fikk annet å fokusere på :)

Jeg elsker å trene... Men nå har kvalmen drept meg helt.. Er trening bare å legge sammen en ren vask... Håpe det slipper snart.. Jeg vil også trene !!

Den så berre hadde hatt tid t å tenke litt på seg sjøl...
Trur eg må få kjøpt meg ei mølla ;)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Send meg litt motivasjon da!
Jeg orker ikke gjøre noe om dagene, er slapp og kvalm. Har faktisk vært ute å gått tur i dag, og gjort litt husarbeid, men det er stort sett det.. Føler meg lat, men kjennes vanskelig å gjøre mer!

Jeg skal komme meg på svømming i dag. Gleder meg til å bevege meg litt. :-)

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app

Jeg har jobba seks vakter forrige uke, så kroppen har ikke vært helt på topp. Var på spinning på søndag, men nå ligger jeg rett ut på sofaen med kvalme og hodepine som startet for fullt i går kveld. Håper å bli raskt frisk, vil på jobb igjen i morra ettermiddag.

Hvis noen har litt ekstra, vil gjerne jeg ha litt motivasjon å ;-) Kvalme og lite energi gjør det vanskelig å komme seg på trening!

Sent from my LT25i using BV Forum mobile app

Jeg sykler til og fra jobb. Det hjelper å få kald og frisk luft i ansiktet. Men så fort jeg er på jobb så kommer kvalmen snikende.

Tror jeg skal prioritere å gå turer ute, og så får jeg heller ta styrketreningen når kvalmen forhåpentligvis blir lettere ;)

Jeg er syk akkurat nå (forkjølt), men prøver å trene to-tre ganger i uka. Da blir det som regel å løpe en 5 km på mølla, og styrke.
Håper på å kunne trene lenge...ikke sikkert løpingen holder i lengden, men går jo an å gå på spinning ;)

Løpetrening idag. Rolig langtur på 1 time. Avsluttet med 30 min bevegelighetstrening. Spent på hvor lenge i svangerskapet jeg orker å løpe :)

Så flinke dere er jenter!!!

Fikk ikke trent idag, jeg måtte på kurs! :(

Men, tar det igjen imorgen, torsdag og fredag (kan si det slik at gymmen er mitt hjem nr 2 ;) )

I dag har jeg vært på 2 timers topptur med bikkja. Strålende sol og bra puls! Skikkelig forfriskende :D

Jeg er så trøtt å sliten om dagen orker bare ikke å trene, regner med jeg vil få mer energi senere i svangerskapet. Tenkte jeg skulle utføre yoga i morgen, har hørt det kan hjelpe mot kvalme og trøtthet i et svangerskap.

Back
Topp