Trening

Jeg hadde min første økt på en stund i dag! Ble en rolig skitur :) ellers pleier jeg trene på treningssenter jogge, ro, styrke. Kommer nok til å fortsette med det nå når jeg ikke føler meg så utslitt hele tiden! Er også glad i å løpe ute, men blir nok mer rask gange enn løping tenker jeg, får se det ann litt :)

Normalt sett pleier jeg å trene. Etter jeg ble gravid har jeg hatt null overskudd, og treningsmengden er blitt deretter, men jeg har store ambisjoner om å komme i gang igjen snart. Hadde en styrkeøkt på lørdag, og skal prøve å få til to treninger denne uken.

Jeg trener mest styrke, men liker også å løpe utendørs. Sistnevnte blir det nok lite av, men ønsker å gå over til andre utholdenhetsformer. :-)

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Jeg trener de timene på treningssenteret som jeg syns er morsomme, hvis jeg orker :) og det gjør jeg stort sett en gang eller to i uka. Går også turer med hunden :)

Jeg var kjempeflink helt til jeg ødela kneet for 3 uker siden :/ Er enda ikke bra så det blir nok et rolig svangerskap.

Skal på min fjerde økt på tre dager i ettermiddag, endelig fått energien tilbake! Føler treninga døyver kvalmen litt, men MÅ ha med mat til rett etterpå. Blir litt svimmel :)

Jeg klarer kun å gå rolige turer. Prøver å komme meg ut å gå hver dag. Bedre enn ingenting.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Føler jeg sko ha vært flink å komt litt i gang med trening. Er utrolig dårlig med å prioritere der og kjenner jeg blir litt urolig nå med tanke på hvor god / dårlig er formen :/ får sparke meg bak å sykle / gå mere... må bare få energi først

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Trener 2 dager i uka men sliter skikkelig ettersom jeg lett får hodepine og tungpustet. Så i stede for å glede meg til trening så gruer jeg meg nå :p

Back
Topp