Trening

Lycke<3

Glad i forumet
Januarskatter 2015
Septembermødre <3
Er dere flinke til å trene?
Jeg var flink før jul, men ikke kommet igang etter nyttår. Å nå er jeg så kvalm...
 
Prøver å få trent så mye som mulig.
Håper det skal bli 3-4 treninger i uka, men jeg blir skikkelig utslitt av det.
Var på trening i går kveld og i dag er jeg helt utmattet så spent på hvor lenge jeg orker ;)

Blir nok bedre i 2. trimester uansett men håper jeg holder ut i første :)
 
Jeg har trent to ganger denne uka. Merker at jeg blir lettere kvalm og sliten, har alltid trent 4-5 dager i uken. Er litt usikker på om jeg kanskje skal begynne med yoga? :) Noen som har erfaring med det i svangerskap? I tillegg begynner jeg å kjenne det litt i forhold til bekken og korsrygg allerede, så jeg må pøse på med forebyggende øvelser :D

Hvor ofte tenker dere å trene og evt. hva trener dere? :)
 
Er nok ikke så aktiv på treningssiden dessverre. Mn skal begynne å gå ute, støttemedlem til noe treningssenter er uaktuelt :D
 
JEg har også vurdert Yoga :)
Men har aldri gått på det før, men det går jo mye på kjernemuskulaturen og det må jo være ideelt under svangerskapet :)

Jeg trener fortsatt håndball og tenker å gjøre det er par uker til i hvert fall.
Også trener jeg styrke utenom, men tenker at 3 ganger i uken med trening bør holde.

Har hund så blir jo noen turer med den også utenom
 
JEg har også vurdert Yoga :)
Men har aldri gått på det før, men det går jo mye på kjernemuskulaturen og det må jo være ideelt under svangerskapet :)

Jeg trener fortsatt håndball og tenker å gjøre det er par uker til i hvert fall.
Også trener jeg styrke utenom, men tenker at 3 ganger i uken med trening bør holde.

Har hund så blir jo noen turer med den også utenom


Ja, jeg har også hørt at yoga er veldig bra. Jeg gikk noe på det før jul og det løste veldig opp i hoftemuskulaturen :)
Åja, du trener håndball ja? Det har jeg spilt i mange år også, "la opp" for 1,5 år siden :p Så morro da.

Da får du jo nok av trim hvertfall, bare du har energi til alt da :)
 
Er nok ikke så aktiv på treningssiden dessverre. Mn skal begynne å gå ute, støttemedlem til noe treningssenter er uaktuelt :D

Støttemedlem er bare dumt :p Har ei venninne som ble gravid i fjor sommer, meldte seg inn på elixia for å trene yoga. Gjorde det 3 ganger og siden har hun ikke trent :p
 
Støttemedlem er bare dumt :p Har ei venninne som ble gravid i fjor sommer, meldte seg inn på elixia for å trene yoga. Gjorde det 3 ganger og siden har hun ikke trent :p
Er som regel det som skjer. Hehe. Har vært medlem i ulike sentre. Starter knallbra, så etter et par mnd sklir det ut fullstendig, og dørstokkmila blir sååå lang... :p
 
Tørr ikke trene så veldig jeg... trente en del før jeg ble gravid, men så kom jula og jobber i et stort motekonsern hvor tidene er veldig hektisk... og nå er jeg redd kroppen ikke er vandt til det lenger... tengte å sette i gang igjen etter uke 12 og bare ta en del gå turer frem til da :)
 
Er som regel det som skjer. Hehe. Har vært medlem i ulike sentre. Starter knallbra, så etter et par mnd sklir det ut fullstendig, og dørstokkmila blir sååå lang... :p

Mhm, ikke sant :) Jeg klarer å holde meg mye lenger i aktivitet tror jeg, dersom jeg har noen å trene med. Så jeg må nesten finne meg en treningsvenninne med en gang :p
 
Mhm, ikke sant :) Jeg klarer å holde meg mye lenger i aktivitet tror jeg, dersom jeg har noen å trene med. Så jeg må nesten finne meg en treningsvenninne med en gang :p
Ja det er enklere når en er flere som kan pushe hverandre :)
 
Skal på trening i dag. Skal prøve 2 ganger i uken. Men har litt verk i bekkenet etter treningen på søndag.

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
 
Det er her barn i flere omganger kommer hendig inn. Eldste dattern på 17 "tvinger" meg til å bli med på tidlig-trening flere ganger i uka. Egentlig helt supert, for det er nesten aldri tid ellers med flere barn, bikkje og full jobb. Men må innrømme at jeg føler av og til at jeg våkner først på tredemølla, og blir tilsvarende overrasket over hvor jeg befinner meg og at jeg har klart å ta på klærne (stort sett de riktige) i søvne ;)

Var litt plaget av bekkensmerter sist, så satser på å holde på så lenge det går og krysser fingrene for at jeg slipper unna denne gangen.
 
Jeg har hittil trent 3-4 ganger i uka. Litt varierende, men mest løping. Løpeturen i går ble mest gå/jogg. Aldri hatt problemer med brystene, men da var det ikke noe godt:p også kommet igang igjen med styrke etter jula og er støøøl nå!

Satser på at formen holder seg oppe så jeg kan fortsette med minimum 3 ganger i uka. Men mye mulig løpeturene blir gåturer etter hvert :) alt er bedre enn ingenting, gjør den treningsformen du har lyst til den dagen, det er mitt motto :)
 
Har ambisjoner om å trene styrke 2-3 ganger i uka så lenge kroppen tillater det, + å være mye i aktivitet med hunden forhåpentligvis :)
 
Back
Topp