Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Trener dere fortsatt likens som før? Hva trener dere? Æ jogger 4 ganger i uka, men det va veeeldig tungt forrige tur å æ har lest at man ikke skal presse seg så mye eller trene med for høy max puls..
Signererer det over her, du skal kunne gjøre det du har gjort med mindre du får bekkenløsningsproblemer. Men det er ikke tiden å sette nye rekorder på. Det viktigste er at du er i bevegelse! Og kjenn etter. Du vil muligens oppleve å bli mer sliten i starten, pga økt blodvolum, men så går det seg til
Jeg har fått beskjed om å IKKE trene like hardt som jeg pleier. Unngå hard spinning og tunge vekter. trener med 190 kg i beinpress, men dette skulle jeg redusere mens jeg var gravid har legene sagt.
Okey. Æ trener ikke med vekter, er bare i "trimklassen". Jogger ca 3-4 ganger i uka å går mye de dagene æ ikke jogger. Også trener æ litt styrke med egen kroppsvekt. Så da er æ vell innenfor det som ikke er for tungt.
Jeg trener styrke og step/aerobic. Løfter likt som før, men tar det bare litt roligere. Har ikke hatt mye vekter på fra før heller, da det er utholdende styrke jeg går på. Var herlig å gå på time i dag håper jeg kan trene hele svangerskapet
Håper æ å klare og trene hele svangerskapet. Sist la æ på meg 30kg, å da trente æ ingenting verken før æ ble gravid, mens æ var det eller de to første åran etter fødsel, så har som mål å ikke gjøre samme feilen denne gangen