Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
jeg har akk begynt å trene,tenkte å fortsette, men ta det litt rolig bare.. har fått litt noya siden jeg allerede har lagt på meg 6 kg!!:O det gjor jeg ikke med gutten min, da gikk jeg ned 12kg..
Tar det litt rolig nå i første trimester ( tror ikke det er en regel/anbefaling, men føles riktig for meg) men så tenker jeg å bare gi på skal selvfølgelig ikke perse, men det er ikke farlig å få pulsen opp og bli svett. Man kjenner vel på kroppen om man tar for hardt i?
Tren som vanlig, gå rolige turer om du ikke er vant til å trene.
Er viktig å passse på at kroppen ikke bli overopphetet og at du drikker nok. Ellers er det bare tull at man ikke skal løfte tungt i første trimester etter det jeg har forstått. Er heller i siste trimester man skal unngå tunge løft med tanke på for tidlig fødsel, kynnere og bekkenløsning.
Men kroppen sier ifra om det blir tungt så det er vel bare å lytte etter den
Det viktigste er vel å høre på kroppen Om du trener mye i utgangspunktet er det ikke noe i veien for å fortsette så lenge det føles bra Trener selv akkurat slik som før, løper intervaller, trener tung styrke...er ikke mer enn 6 uker på vei men, har vertfall planer om å holde treningen i gang så mye som jeg kan så lenge kroppen sier det er greit
Hvis man er vant til å trene jevnlig og løpe er det overhode ikke noe farlig men man skal helst ikke begynne med yoga for første gang når man er gravid (utenom gravid yoga) eller å begynne å jogge/løpe veldig mye om kroppen ikke er vant til Men gå heller oppoverbakke på 3D mølle første trimester, blir like sliten av det og man forbrenner mer
Det er riktig at man kan fortsatte som vanlig
Jeg er litt redd for tunge løft, så kommer nok ikke til å trene vekter. Men ellers vil jeg trene som før!
Trening med stepkasse er jo fantastisk for bekken og bein
Lurt med sterk kropp som klarer å bære barnet, OG som bare nailer fødselen ;D Hehe