Trening!!

martar80

Betatt av forumet
Var på en time med crossing i dag, det er et par uker siden forrige gang, og det kjente jeg!! I tillegg til at jeg er 22 uker på vei i morgen. Fytti katta så dårlig kondis og tunge ben!! Og føles veldig digg nå. :D Kjenner at det gir energi, ja. Og i morgen er det første time med gravid-yoga, og det blir spennende. Så får vi se om jeg tar en ny crossing-time etterpå. Martar i fartaaaa!!!!! :D

Sent from my iPhone using BV Forum

Så deilig :) Har ikke kunnet trene siden jeg ble gravid nesten blir bare mosjonering og etter 5 mnd med fullfart til bråstopp er kjedelig, men er ikke i form. Legen ga meg forbud pga blodtrykk og oppkast, trening trigger. Tren litt for meg å a, den følelsen er så god :9 Kan du si hva du syns om gravid yoga ? :)

Yoga'en var veldig deilig!! Ja, jeg må øve mer på teknikker og har ikke helt styrke og utholdenhet, men det var veldig digg. Var skikkelig sliten og ikke i form når jeg dro, men etter 70 min med puste inn og ut kun gjennom nesa hadde jeg masse energi, og ble med på en kardio-time etterpå. :) Vil vel ikke gjøre det hver gang, men yoga er bra for meg, helt klart. :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp