Trening

Preggers87

Elsker forumet
*MIA*
Julegavene 2019
Noen som leste nettmøtet med Kari i går?

Ble ganske inspirert etter 3,5 mnd nesten med sengeligging og sofasliting fikk jeg inspirasjon og bestillte mammatrim DVD en til Kari.

Så den som skal hoppe og sprette med mine ekstra 6 kg det er meg hehe.. er veldig viktig for meg å ikke gå opp mer en jeg må i svangerskapet p.g.a skjellettlidelsen min.

Kanskje vi skulle inspirere hverandre til trening? F eks en halv times gå tur, eller styrketrening, dele oppskrifter og tips til sunne gode middager? Jeg har ALLTID lust på fet mat haha.. er det noen som sier fløte er jeg der som en annen katt.... må beherske meg. Var ikke forberedt på disse voldsomme lystene hele tiden hehe.

Hvem er med? :D

Skulle gjerne vært med, men har en spesiell type bekkenløsning som gjør at jeg hverken får gått mye eller trent.. :( fokuserer desto mer på maten da, bare ikke nå som jeg er kvalm :)

Kan jo inspirere hverandre i matveien også da :)

Jeg har trent powerwalk (så fort jeg kunne, noe som ikke er sånn kjemperaskt :D) i 55 min i dag.

I dag skal vi ha bakt torsk med gratinerte poteter og bakte tomater.

Baker torsken sammen med potetene med folie over og en god dæsj rømme på fisken sammen med sitronpepper.
Tomater og løk skåret i passe store skiver med olivenolje og provance krydder over. Baker tomatene på 125 grader i ca 1- 1,5 time samtidig så fisken og potetene :)

Back
Topp