Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg begynte å trene etter å fått frøkna. Har aldri vært spesielt sporty, og har ikke gått på treningssenter siden jeg var tenåring. Men jeg forsto raskt at jeg måtte gjøre en innsats hvis jeg skulle finne igjen kroppen min etter det forrige svangerskapet Så nå har jeg trent jevnt og trutt i halvannet år, kroppen har kommet tilbake, og det har blitt en vane. Så det er med skrekk og gru jeg tenker på å ikke kunne gjøre som jeg pleier, nå som jeg endelig har blitt sporty! Er redd for å falle tilbake i gamle, slappe rutiner
Å trene bodypump istedet for tung eksplosiv styrke kan være en fordel for deg å bytte til nå mens du er gravid..
Trener på du på treningssenter på Elverum, eller?Trener og er aktiv hver dag. Trener styrke 4 -6 ganger i uka og kondisjonstrening deretter. Gåe Går morgentur hver dag da jeg har to malamutter som må ha tur før jobb og etter jobb. Merker ikke så mye til at jeg blir sliten enda, men jeg merker det på lyst og motivasjon! Den er litt dalende om dagen. Men det viktigste for meg er å.tenke på kostholdet og lytte til kroppen med trening. Har vært overvektig før og har slanket meg mange kg, så ønsker ikke å gå opp mer enn nødvendig
Trener på du på treningssenter på Elverum, eller?
Ok Jeg trener på fsc. De har jo mor og barn-trening som man kan ta med babyen på Du får begynne igjen!Trente på FSC, men har en mann som har lagd treningsrom i kjelleren... Så her er det bare å gå ned i kjelleren å trene... altså ingen unnskyldning her i gården..
Men kjenner at jeg savner FSC, og det at man faktisk drar et sted for å trene...
Ok Jeg trener på fsc. De har jo mor og barn-trening som man kan ta med babyen på Du får begynne igjen!
Tosola