Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Finns jo forskjell på trening som er hard og trening som er for å bevege seg! Er bare sunt å bevege seg o svangerskapet. Trener jo hardt til vanlig.
Da er svømming genialt for deg vil jeg tro! Ekstremt bra trening og skånsomt. AnbefalesVar flink til å trene, og hadde kommet i gang etter en litt slakk vinter da jeg ble gravid og ikke helt "der" for trening. Hadde en tøff periode da.
Prøver meg på noen gåturer, syklet litt og toppturer. Ønsker å fullføre ti topper i år, men ser at jeg ikke klarer det i år. Bekkenløsning er virkelig ikke kjekt. Håper på iallefall fem slik at datteren min får pokal.
Tenkte å prøve meg på svømming. Ta noen turer til badeanlegget. Da får mini øvd på å svømme, og mor får et mye bedre bekken (merker det bare etter en dusj). Blir ting værre så får jeg høre med legen ang henvisning til fysio og vanntrening.
Om noen har noen gode treningstips for ei som elsker trening, men har bekkenløsning så del gjerne.
Termin 1.februar 2014
Du skal ikke begynne hardtrening i svangerskapet hvis kroppen ikke er vant til det nei. Men man kan med fordel begynne å bevege seg mer allikevel, gå turer eller svømme eller andre ting av lav til moderat intensitet. Man tar det etter sin egen formEr ikke noe problem å trene i sv.skapet dersom kroppen er vandt til trening i utgangspunktet
Jeg trener ikke fra før og er derfor blitt frarådet å trene nå.. Klart er det sunt å bevege seg uansett om man er gravid eller ikke, og det gjør jeg jo - går masse tur![]()
Du skal ikke begynne hardtrening i svangerskapet hvis kroppen ikke er vant til det nei. Men man kan med fordel begynne å bevege seg mer allikevel, gå turer eller svømme eller andre ting av lav til moderat intensitet. Man tar det etter sin egen form![]()