Trening

Kremfløte

Blir kjent med forumet
Hvordan er det med dere og trening nå i første trimester?
Jeg trente tre til fire ganger i uka før jeg ble gravid, men så kom trøttheten og energiløsheten og tok over... I kveld har jeg for første gang på over en måned klart å gå en kort tur, men ble helt utslitt... :p jaja, det kommer seg nok!

Samme status her.... :P holder på å pusse opp og selge leilighet, da, så jeg har vært aktiv i det siste. Les: vasket vinduer, malt vegger og flyttet kasser. Men merker at formen er litt dalende, ble anpusten på tur i går. Liker ikke, jeg var i mitt livs form før jeg ble gravid :D

Jeg hadde timer på treningssenter frem til uke åtte. Men det kostet krefter. Brukte flere dager å hente meg inn igjen. Glad jeg har en liten pause nå ja.For nå orker jeg ikke gå tur med bikkjen en gang. Tørr ikke heller. Blir så innmari anpusten og svimmel, på grensen til å svime av...
Skal i gang igjen med trening når jeg har tippet de magiske 12, og håper energien er på retur snart. Skal ha timer til høsten, og satser på at jeg holder ut frem til juleferien :)

Jeg trente en del før jeg blei gravid jeg og.. Men nå går jeg kun turer (har hund, så må)... Men blir helt utslitt av det.. Savner å trene og holde meg i form men har ikke energi til det! Håpe kanskje det kommer litt i 2.trimester :)

Oooff samme her! Har bestandig holdt høyt tempo når jeg er ute å går tur,nå snegler jeg meg framover og det er slettes ike hver dag jeg orker. Spesielt ikke når jeg har jobbet samme dagen.

Har vært flink med treningen før jeg ble gravid, men har ikke orket under svangerskapet. Blir andpusten og sliten av ingenting.. Prøver å gå litt hver dag iallefall, også får jeg heller bli flinkere når energien er tilbake :)

- Flittig bruker av app'en ;)

Trener en del i forbindelse med jobben min. I tillegg har jeg ansvar for bassengtrening flere ganger i uka, men merker jo at innsatsen blir dårligere. Satser på at energien kommer raskt tilbake.

Huff, satser på å komme sterkere tilbake jeg også... Har slitt med tretthet og blir sliten av ingenting! Skal prøve en runde med yoga igjen denne uka, er 12 uker i morgen, og håper at økta kan gjennomføres!

Nupe, ingen trening... men har vå satt ut lenge pga andre årsaker, så har ikkje vært aktiv siden før jul :( Jaja.. det blir ei tid for alt!

Trening er ikke eksisterende. Orker såvidt å gå på do pga kvalme:( og det er såååå fint turvær ute!

<3 sønn nov 07 og ny spire på vei 4.2.14 <3

Trening er ikke eksisterende. Orker såvidt å gå på do pga kvalme:( og det er såååå fint turvær ute!

<3 sønn nov 07 og ny spire på vei 4.2.14 <3

Ja, fint turvær her og... vurdere å gå ein liten runde, om så berre 5 min seinare viss kroppen tilllatte det! Kanskje det hjelpe med litt frisk luft??

Det er så godt å høre at det ikke bare er jeg som er kommet ut av dette med trening. Håper virkelig energien tar seg opp i 2 trimester, har veldig lyst til å trene...bare ikke energi til det :/
Før trente jeg hver dag, nå er jeg glad hvis jeg kommer meg på tur 2-3 ganger i uken. Styrke trening har jeg ikke gjennomført regelmessig siden påsketider...

Dessverre ikke orket å trent på fire uker nå. Før det jogget eller syklet jeg hver dag.

trene? ligge på sofaen mener du?

Sent from my GT-N8000 using BV Forum mobile app

Godt å høre det er flere! Jeg kommer til å leve lenge på den lille turen i går, for den tok på... :p

jeg er i utgangspunktet ganske overvektig, så hadde håpet jeg kunne fortsette å trene... Men, satser på at det kommer seg over sommeren!

Ja neidaså den treninga den er lagt på hylla. Var i kjempeform før graviditeten, så løp opp en fjellknaus her i nærheten 4 x i uka...Nå blir jeg så andpusten av å krabbe opp trappa at jeg må legge meg på senga når jeg endelig kommer opp... Jeg vet ikke jeg men svangerskap er tipåtopp de første mnd her i går`n... :sick006

I dag har jeg faktisk klart å løpe meg en tur.. :) Trente en del før svangerskapet, men nå har det bare blitt korte turer med hunden! Har gått ned 22 kg, så har ikke lyst til å legge på meg alt igjen, men med denne matlysten er jeg redd det kommer til å skje.....

jeeeeesssspppp.... Trening ?? Vet ikke hva det er lengrer ;) prøver å gå tur, men energien min er helt forsvunnet. Stresser ikke noe med det, får heller henge i litt når kroppen og den lille synes det er ok ;)

Back
Topp