Trening

Sphynx

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
Jeg var på trening i dag (flinke meg!), og vet dere hva? Jeg tror ikke jeg tuller når jeg sier at jeg allerede kjenner at "noe er i veien" der nede når vi tøyde ut! :wtf
Går det virkelig ann å kjenne det SÅ tidlig? Det er jo andremann, og man vokser jo raskere, men jeg er jo trolig bare 6 fullgåtte uker i morgen?? :confused1
 
Så FLINK du er som kommer deg på trening :happy093.
Jeg kjente faktisk akkurat det samme selv i bilen tidligere i dag da jeg bøyde meg ned på gulvet, var definitivt noe som var "i veien" og det var ikke at blæra var full heller:)
 
Flink du!
Her kjenner jeg det godt.. Syns veldig godt allerede også.. 4+4 i dag bare.. Jeg er helt hard nederst og kjenner at det "butter" i noe når jeg bøyer meg ned ogsånn :)
 
Er selv 5+1 i dag men jeg også merker noe er i veien. Hvis jeg strekker meg eller sitter vondt så strekker det ekstra godt i livmora.. voksesmerter ;) Deilig :D
 
Da jeg jogget i går, kjentes det nesten ut som jeg hadde krampe i magen. Synes det er tidlig å allerede kjenne graviditeten...
I dag er jeg superstøl nede i magen :p
 
I natt hadde jeg skikkelig stramminger i livmora...! Ligner ikke på menssmerter i det hele tatt, bare stramt og ekkelt. Ingen tvil om at det skjer noe der nede! :)
 
Back
Topp