Trening? :-)

• Trådstarter Trådstarter babymaker
  • Opprettet Opprettet
Jeg var flink til å trene kondis og styrke 3-4 ganger i uka helt til jeg begynte å kaste opp og være veldig kvalm.. Har veldig lyst til å prøve meg litt igjen nå som jeg ikke kaster opp så ofte lenger, så får vel bare kaste meg ut i det å se hvordan det går :) Savner veldig å trene!
supert kjersti :)

Nå har jeg vært flink og gått 1,1 km relativ rask gange. Brukte kvikk lunsj tur-appen til å måle ;-)
Hadde tenkt til å gå lenger,men måtte ta en snarvei halvveis for jeg begynte å bli svimmel. Men har vært litt flink hvertfall :)

Sent from my LT15i using BV Forum mobile app
super flink du :)

Står dårlig til her.. men har hund så går jo litt.. og har to unger og jobber i barnehagen. Det holder for meg :O

Har problemer med bekkenet, så blir ikke mye trening ute:( men trener i basseng ca to ganger i uka:) å det er bare så deilig! Er trening for gravide med bekkenløsning!:) fantastisk å kunne bevege seg uten å belaste:))

Har problemer med bekkenet, så blir ikke mye trening ute:( men trener i basseng ca to ganger i uka:) å det er bare så deilig! Er trening for gravide med bekkenløsning!:) fantastisk å kunne bevege seg uten å belaste:))
Det skal jeg begynne med og :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum

Gjorde det sist jeg, je ble bare verre av det.

Sliter også med bekkenløsninga nå, meeen. Denne jenta er sta heheheh :P

Back
Topp