Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skal ikke ha dårlig samvittighet. I begynnelsen i sv.skapet er jo man helt tom for energi. Man kan f.eks begynne med en kveldstur et par ganger i ukenHuff der har jeg skikkelig dårlig samvittighet, for jeg har blitt så dårlig på å trene det siste året
Lurer på hvordan jeg skal klare å komme i gang igjen![]()
Ja burde klart å dra meg opp av sofaen på en liten tur noen kvelder, men det er jammen meg ikke lettSkal ikke ha dårlig samvittighet. I begynnelsen i sv.skapet er jo man helt tom for energi. Man kan f.eks begynne med en kveldstur et par ganger i ukenså kommer resten om du føler for det
![]()
Jeg har prøvd meg både på å sykle og spasere til jobb, men det er vanskelig å få til når en skal sørge for å få ungene avgårde også. En stund syklet jeg med snuppa da hennes skole er halvveis til min jobb. Eller vi spaserte.Jeg var så flink og gikk til jobb hver dag før jeg ble gravid. Det er en 45-50 minutters tur en vei, og noen dager gikk jeg hjem igjen også. Men så kom kvalmen, og da greide jeg ikke å gå, og nå når kvalmen er over er det dårlig vær og føre. Så nå tar jeg bussen et stykke og går den siste biten. Jeg håper jeg snart kan begynne å gå hele veien igjen, for det er en fin spasertur, og den eneste "trimmen" jeg gidder å prioritere.