Trening

babysykigjen

September 2013 <3
Er det noen av dere som trener? jeg tenkte meg på trening i dag, step og styrke :) litt spent på hvordan det går :)

Ja, jeg trener. Kjenner ikke noe forskjell på trening enda, men jeg syns jeg blir anderledes støl etterpå. Treningsverket kjennes kraftigere ut, og jeg blir oftere støl enn før.
Trener spinning en gang i uka, og løper intervall på tredemølle 1-2 ganger i uka + styrke.

er så slapp :P hahha.. aldri trena i hele mitt liv.. :P kan telle det på ei hånd isåfall :p

Fotball kan man trygt spille de tre første mnd! Det har jeg gjort i begge svangerskapene! Og da på et ganske høyt nivå! Nå er det husmorfotball på meg også!!!

Løper noen dager i uka og trener tung styrketrening med baseøvelser som knebøy, markløft og benkpress med mye vekter. Er straks 7 uker på vei. Merker at jeg ikke orker like mye som før, og kommer nok til å fokusere mer på varighet og flere repetisjoner enn å sprenge vektskalaen. Sambo har lovet å i det minste dra meg ut på gåturer hvis jeg skulle bli veldig sliten og lite motivert. Tror det er viktig å få litt frisk luft hver dag, og lytte til kroppen. Jeg skulle liksom være så superflink og trene akkurat som før, men har innsett at det er kroppen som bestemmer. Heldigvis!

Ja, jeg går en time hver morgen og så svømmer jeg et par ganger i uka :)

svømmer en dag i uken, pluss er på lang tur med hunden hver dag.. det får være nok tror jeg, med skole og jobb og hus og alt..

Da var treningen overstått, og det gikk forholdsvis bra. Kjente at jeg ble mer sliten, og orket ikke alle hopp som var. Syns vi er en sprek gjeng jeg :)

Jeg trener nesten som normalt. 1 spinningøkt, 1 løpeøkt og 1 styrkeøkt per uke. I tillegg går jeg minimum 1 times tur med hunden hver dag, ofte i skogen. Syntes det er greit.

Jeg har tilpasset styrkeøkten litt slik at jeg jobber litt lettere men med flere repetisjoner. På løpeøkta prøver jeg å ikke jobbe over 87-90 % av makspuls. Det er vedlikehold som er nøkkelordet ikke videreutvikling! :)

Back
Topp