Trening???

Juni86

Glad i forumet
Lurer på hvordan det er med sit ups, gå turer eller trenings studio??? Jeg har liksom ingen å spørre for vil færrest mulig skal vite at jeg er gravid før det ikke kan skjules lenge:)

kommer vel ann på å godt trent du er fra før... er du normal trent så vil jeg ikke tro noe av det gjør noe, bare ikke ta helt av når det gjelder sit-ups, og styrketrening.

jeg på en annen side, som er blitt gravid via prøverør, tør ikke gjøre noe, hvertfall ikke nå når jeg må ta det rolig og har hatt blødning. jeg går turer innimellom.
ellers har jeg tenkt å trene litt etter å ha kommet over de magiske 12 ukene...

Du kan fint trene, være litt forsiktig med styrketreningn bare. ellers så er turer og saltrening helt topp.

Trening er kjempebra
Jeg skal begynne etter kvalmen har gitt seg. Skal bestille meg time hos veileder på treningssenteret.

De har peiling, og setter opp et treningsprogram. Skal være med på saltimer også, men uten hopp. Gleder meg til formen blir befre!

Trening er sunt for deg ,sunt for den lille.

jeg trener 4-5 ganger i uka, spinning, bodypump, cx, sh`bam oh zumba.

Eneste er at maveøvelsene må jeg få alternativer på.

Men ellers, TREN TREN TREN!!! DET GJØR GODT!!

Husk på at vi tåler ganske mye, men pass på å drikke masse vann, åta det litt roligere hvis du skulle få vondt, eller strekk. :D

Trener ikke akkurat nå, har en slitsom jobb, som gjør meg helt skutt om dagen..

Men skal begynne å trene så smått nå, har fått trimsykkel i hus ;) jippiolala ;)

Åååå takk for svar:)) har vært litt redd, men da vet jeg hvertfall at det ikke er no galt i å trene:))

Ikke noe galt å trene snupp :D
De instruktørene mine har trene fra dem har fått pos test, til omtrent dagen før dem føda :P

Må bare tilrettelegges underveis :D
Morro å trene, å hjelper på helsa utover svangerskapet :D :D

Juni86 skrev:
Åååå takk for svar:)) har vært litt redd, men da vet jeg hvertfall at det ikke er no galt i å trene:))

Tina pusen skrev:

Husk på at vi tåler ganske mye, men pass på å drikke masse vann, åta det litt roligere hvis du skulle få vondt, eller strekk. :D

trening er sunt, men er ikke sant at alle tåler mye... jeg har fått beskjed å holde meg i ro nå! med fare for noe kan gå gale...og prøverør så er risikoen større for abort...

ønsker så inderlig en liten sp skrev:

Tina pusen skrev:

trening er sunt, men er ikke sant at alle tåler mye... jeg har fått beskjed å holde meg i ro nå! med fare for noe kan gå gale...og prøverør så er risikoen større for abort...

Jo asså, når du er prøverør så forstår jeg jo det.
Stiller seg litt annerledes ti ldem som har hatt befruktningshjelp tror jeg.
Men etter hvert kan du jo smått begynne hvis du føler for det :D

Men jeg har det hittil helt normalt, foruten den kvalmen, å da trener jeg akkuratt som jeg gjort de siste 2 mnd før jeg ble gravid ;)

Back
Topp