Trening ?

kinemorB

Glad i forumet
Jeg har i noen måneder drevet med ett treningsprogram med rask fettforbrenning og styrke.. Gikk kjapt ned 8 kg på 4 uker.. Såå blir jeg gravid :) nå føler jeg denne typen trening blir litt bortkastet men vil jo gjerne trene noe annet :) noen som har noen gode treningstips eller gode sider med info ? Trener dere ? Har dere lagt opp ett godt program ?

Trening er bra :-) 
Jeg går litt i fjellet og langs sjøen.. Så er plana å trene div styrke på egenhånd, men har ikke hatt tid til det enda.. Spilte handball frem til jeg fikk vite at jeg var gravid..
Tenker at det er bra med styrkeøvelser som går på hender, rygg, lysken og slikt :-)

Jeg går på treningsstudio, trener styrke og kondis. Varierer med å være med på aerobiclignende kondistrening, step/styrke, spinning o.l eller trener selv på apparater. Kommer til å fortsette med det så lenge kroppen sier det er greit :-)

Går turer og tar spinningtimer nå, måtte kutte ut litt etter jeg ble gravid:) men treninga har blitt litt amputert i det siste da formen ikke er helt der. tror nok det er greit å trene så lenge man ikke presser seg sånn, at ting blir ubehagelig/vondt. man må vel egentlig bare kjenne på det selv:)

Blir vel å trene som før, bare huske å spise godt og drikke mye vann før og etter. Trener bodystep, bodyattack:) Eneste jordmora mi sa sist, var at jeg skulle være forsiktig med å spre beina og løfte vekter.. 

Back
Topp