Trening

kmb

Forelsket i forumet
Hei jenter.

Jeg har ikke trent fast på en lang stund! Men kjenner at jeg har veldig lyst til å bevege meg litt, kanskje jogge, sykle, gruppetimer (er ikke medlem på treningssenter, men lurer på om jeg skal melde meg inn)?!

Iom at kroppen min ikke er vant til trening:/ , så lurer jeg på om det er noen her inne som har noen forslag til hva som er best for den lille og meg:)

Jeg er 5 uker på vei i dag, og som jeg har skrevet tidligere har jeg mistet totalt 3 ganger. Jeg er veldig redd for å miste igjen, men samtidig vil jeg gjerne bevege meg litt!

Blir veldig takknemlig for tips:)

Jeg skjønner hva du mener. Jeg er egentlig vant til å trene, men har hatt treningsstopp i hele sommer... så nå var jeg litt skeptisk til å begynne igjen, men det trenger vi ikke være!

Les denne: http://www.klikk.no/foreldre/article280920.ece

Der står det ikke bare at det ikke er skadelig, men de sier det har positiv effekt!  Å trene altså :)

Siden du ikke er vant til å trene vil jeg nok ikke tatt den fullt ut, "lett til moderat" trening står det jo :) Og da tror jeg nok både spinning, jogging og styrketrening kan være bra :) Noen gruppetimer kan kanskje ha høy intensitet men da kan du nok bare tilpasse det til din kondisjon!

Så leste jeg et sted at gravide bør spise minst 2 timer før trening og rett etter! :) Drikke mer vann enn andre!

Lykke til med treningen, jeg vet jeg trenger det ^^ skal tilbake på fredag!

Takk for svar jenter:) så mange bekymringer som kommer underveis, både små og store. Det er nok viktig å bruke sunn fornuft! Jeg får ta på meg treningstøyet i dag, er bare å sette i gang! :)

Back
Topp