Trening :)

Tuppeline

Forumet er livet
VIP
Augustmødrene 2014
Kor mang treningsdamer e d innpå her å kossn trening gjør dokk ?

Jeg spinner, løper, fri-vekter, går og sykler. Trente 5 dager i uka før jeg ble gravid. Har vært så dårlig og sliten de siste ukene, så har bare fått tatt meg en løpe-tur + 2-3 gå-turer i uka. Håper jeg får økt det til løping minst 2 dager i uka, så til høsten trekker jeg tilbake til spinning. Spinna til jeg var høygravid sist, veldig behagelig trenings-form, får tatt seg ut, uten at det sliter på kroppen.
Var ute å løpte i dag, og fikk utrolig vondt i knærne, hmmm, når burde man slutte med løping? noen som vet?

slutt med løping rundt 4-5 mnd ut i svangerskapet, eller ved ubehag ved løping. :)

Æ sykle,spring,svøm,går på rulleski å trene styrke i en god blanding  Samme som dæm forrige to svangerskapan å håpe å få trent heilt fram t termin gangen her å :) Går endel tura å da,men d e mest kos  Har æ fått vondt etter en løpetur,så har æ eller funnet på nå ainna som ikke belaste så masse :)

Er vant å trene masse men pga skikkelig redusert form har det blitt betraktelig mindre- Er bedre form igjen nå så håper å fortsette med sykling som er hovedaktivitet! Ellers så er det styrke og corebar. Corebaren tar jeg også litt sånn etter hva som føles bra- blir litt roligere hopp og enkelte alternative øvelser i forhold til mage. 
Ellers er det turer med hunden:)

Spinn. bodypump og forskjellige dansetimer. Blir ikke så mye som før da, men 2-3 ganger i uka :) 

- trener som før, etterhvert begynne å redusere litt på kg på styrketrening. 
Kjører ikke intervaller høyere enn 85-90% av max puls... 

legger ut treningen min her + litt annet. 

treningstid.blogspot.com

- trener som før, etterhvert begynne å redusere litt på kg på styrketrening. 
Kjører ikke intervaller høyere enn 85-90% av max puls... 

legger ut treningen min her + litt annet. 

treningstid.blogspot.com

Back
Topp