Trening

Juice

Glad i forumet
Januarhula 2014
Hei. Jeg hadde store planer om å trene når jeg ble gravid, men de 3 første månedene var jeg kvalm og dårlig så var vanskelig å få trent noe da. Nå sliter jeg litt med hodepine :-(
Håper formen blir bedre etterhvert. Trening skal vist vært bra under graviditeten.
Er det mange her som trener regelmessig under graviditeten?

Nei, bortsett fra gåing med hundene daglig.

tankene er der, men har også vært mye kvalm og så hodepine!!! tenkte å prøve meg litt på spinningsykkelen i kveld! litt er bedre enn ingenting, og bare for å komme litt i gang igjen.. ;)

Er så dårlig at det er ikke masse eg greier, spesielt pga bekkenløsninga.. Men prøver å å gjort noen øvelser heime daglig og å gå litt tur:)

Nei,jeg kan ikke det.Men tenkte jeg skulle prøve å endre på dagsrutinen,-og komme meg ut å gå tur

Dabbet veldig av med treningen her pga kvalme og trøtthet. Er fortsatt litt trøtt og energiløs, så har ikke kommet ordentlig i gang igjen, bare vært på spinning et par ganger. Jogging har det ikke vært vær til, gidder ikke løpe i pissregn :P Har store planer om skjerpings nå. Skal muligens til syden i november og bryllup i desember så må prøve å holde litt på formen ;)

Nei, det får vente til kvalmen gir seg. Da skal jeg gå mange, lange turer i skogen. Savner det..

Back
Topp