Trening

1+1

....
Hei.

Trener dere? I så fall hva og hvordan? Jeg har så lyst til å få i gang en rutine, så jeg er klar for en lang fødsel ;-) Tenker at jeg iallefall burde opparbeide litt bedre kondisjon og trene styrke i rygg så jeg er klar for en stor mage :) Tips please :)

Motivasjonen min stikker av hver gang jeg tenker på trening :/ Ellers er jeg glad for jeg har to hunder som jeg har plikt til å gå tur med, ca. 4 ganger daglig. Savner å sykle, har ikke sykkel her no og kan ikke sykle om vinter heller :/ Elsker å svømme, meeen det tar ca. 40 min å kjøre til svømmehall :( Bah! Håper noen vil komme med et forslag som frister :)

Jeg trener spinning to ganger i uka, men har merket i det siste at jeg ikke kan presse meg noe særlig uten å bli kvalm.. Så jeg få fortsette å sykle litt mer vanlig enn resten av gjengen og overlate de verste intervallene til de

Håper å komme i gang med bassengtrening i løpet av høst/vinter.

Jeg har en spinningsykkel her hjemme som jeg burde vært flinkere til å bruke. Men jeg har trent innimellom og da sykler jeg i 20-30 min og så trener jeg mage og rygg i ca 10-20 min. Kjenner at det hjelper veldig på ryggen min som jeg sliter litt med.

Men har andre noen bedre ideer så tar jeg de imot med stor takk. :)

Flinke! :-) Jeg har iallefall gått tur i dag, rask gange. *stolt* Hehe. Men kjenner det fort i bekkenet, så har lyst å skaffe meg en sykkel. Triiny - hvilke øvelser tar du for rygg og mage?

Lykke'i'magen skrev:
Flinke! :-) Jeg har iallefall gått tur i dag, rask gange. *stolt* Hehe. Men kjenner det fort i bekkenet, så har lyst å skaffe meg en sykkel. Triiny - hvilke øvelser tar du for rygg og mage?

Jeg kjøpte en veeeldig billig og enkel sykkel på xxl sine nettsider. Kostet meg 500kr totalt me sykkel og sending. Funker helt fint for meg som ikke bruker den så voldsomt mye. Anbefaler den :) Koster 300kr.

Jeg tar vanlig situps, og sånn sykling med beina med situps, padler med beina, og løfter rompen med beina høyt i været. (jeg aner ikke hva dette heter på treningsrpåket :P)

Jeg trener zumba en til to ganger i uka. Det er veldig morsomt, så får vi se hvor lenge jeg henger med. :)

Ellers går jeg turer og bruker ellipse maskinen som står på stua. Kjenner det blir litt vanskeligere etterhvert å komme seg i gang!
Jeg burde nok trent litt vekter også.

Back
Topp