Trening

Lykkespiren

Andre møte med forumet
Ders som har trent før graviditeten: Fortsetter dere som før? Noen som fortsatt driver med ballsport? Løping?

Bare nysgjerrig! ;-)

Heisann!
Jeg spilte håndball, men fikk beskjed av legen om å slutte med en gang!  Grunnen er at det er lett for å få en ball i magen eller en takling i magen, og det kan skade fosteret.  Han anbefalte og fortsette å trene, men heller løpe, sykle eller lignende. Jeg spiner mye selv, og synest det er veldig god trening [:)] 

Legen min sa at dersom jeg var vant til å trene el springe på fjelltoppene så kunne jeg bare fortsette... Men trening av magemuskler skulle jeg holde opp med.. Trente vanligvis på et treningsenter forskjellige ting.. Men så ble jeg så kvalm og svimmel at jeg ikke har klrt det... Men ko0mmer nok til å trimme igjen når formn kommer seg..[;)]

kommer ikke til å drive med idrett som kan skade baby, mven driver med yoga og går gode turer og er generelt i god aktivitet til daglig.
til vanlig driver jeg med klatring og riding, men ikke når jeg er gravid!

Trene.... [:'(] 

Nei, takke meg til cola og sjokkis [8D]

Eg trena step 2 gonger i veka før eg vart gravid, og gjer det framleis! Hadde eit lite opphold i påsken delvis for at eg var mykje trøytt og kvalm.. men no er formen fin att og eg var på trening seinast i kveld[:)] Tykkjer det er godt å få sveitte litt, også føler eg at eg får meir energi av det!

Back
Topp