Trening!

panterinnen

Gift med forumet
Uff skal liksom begynne å trene i dag da...
Kjøpt med bde treningssko og klær i helga.. så jeg må jo begynne!
Vært supergira men nå er det liksom.. uff og blæh.. har ikke lyst!

Så er det det å ringe å høre om de har barnepass der og slikt da.. så jeg finner ut når på dagen jeg kna trene og hva slags timer dem har...

Jaja, jeg finner vel på noe antageligvis! Håper jeg.. satser jeg på...

Det vanskeligste med å trene er motivasjonen og tiltakslysten - jeg sliter veldig med å komme meg ut døra, men når jeg først gjør det er det egentlig veldig deilig å få rørt på seg (tenk om jeg kunne huske det også når jeg satt på sofaen..[:'(]).

Lykke til med trening - det går nok bra skal du se [;)]

Ikke lett å begynne nei, skikkelig tiltak er det..
Men når man først kommer seg ut eller får begynt så er det jo veldig godt da!

Lykke til da[:)]

Lykke til med motivasjonen....det er som sagt det å komme seg ut av døra som er vanskelig. Noen dager er det vanskeligere enne andre, men kanskje det ikke er dagen å begynne da?

Håper du får kommet deg ut..da kan du komme inn hit å skryte av deg selv etterpå[:D]!

M

jeg skal jo liksom være flink og trene siden jeg slanker meg og sånn (vel, kanskje fordi jeg trenger det også da, men nå er det mest vekta jeg fokuserer på...). Var veldig flink i sommer og gikk turer på mellom 1 og 2 timer minst 3 dager i uka, ofte mer, i tillegg til at jeg jobbet en del i hagen og greier, som også er trim. Nå etter at skolen har begynt igjen har jeg blitt skikkelig lat - føler at jeg har vært ute en tur når jeg kommer hjem på ettermiddagen, og så velger jeg heller sofaen..

Tok en tur ut i går kveld, men bare 35 minutter, men jeg gikk så jeg ble svett, og det føles så deilig etterpå at jeg ikke forstår hvorfor jeg ikke gjør det oftere. Lazy ass![:-]

Er det ikke rart at det er så vanskelig å komme seg ut? Vi er jo alle enige om at det er deilig når vi først gjør det!

Ville bare si at du er kjempeflink lenemor! Klart det er vanskeligere nå som sommeren er over. Jeg har det på akkurat samme måte, og har dessverre tatt på noen ekstra kilo siden sommeren..men nå har jeg begynt godtestopp, og skal bare spise sunt igjen en stund!!

Bare stå på!!

Skulle nok klart å spise på meg noen kilo siden sommeren jeg også hadde jeg ikke gått på slankekur. Nå sitter jeg her og later som om jeg ikke ser den bollen med fox og dumle som jeg kjøpte i går i tilfelle det skulle komme trick-or-treatere på døra... hvilket det ikke gjorde !![:@]

Får trøste meg med at gubben er en ordentlig godtegris som sikkert skal få i seg hele bollen i løpet av ganske kort tid... han legger jo ikke på seg heller [:-]

jeg må ikke gå ned noen kilo, jeg må bygge opp litt muskler og rett og slett legge litt på meg på den siden der... Må få strammet opp stumpen min og prøve å få vekk appelsinhuden på beina.. veldig moo.. neste år vil jeg sprade i bikini med en kropp alle sikler etter [:D] hehe...

Men har ikke fått kommet meg på treninga enda da, for nå har kjærsten funnet ut at det har vi ikke råd til... veldig moro! Her var jeg dødsgira og hoppa rundt nesten.. så neeeeeeeida....

Trener ikke for tiden da jeg bare har to uker til termin. Men har planer om å kjøpe Pilates dvd slik at jeg kan trene hjemme i min egen stue når det passer meg. Har prøvd hundre ganger å trene på treningsstudio,men det har alltid gått i vasken[&:]

Halloooo...spør kjæresten om han ikke vil at du skal ha en "kille-body"!! hehe, han hadde sikkert svart som min:"du er fin som du er!" Og egentlig er jo det riktig svar. Men du: det er en del du kan gjøre hjemme også da! Jeg lagde meg en liten runde med øvelser for armer, bein, rumpe, mage, og gjorde det hver kveld foran TV'en. Lover deg at jeg så resultater etter en stund. Dessuten slapp jeg å kle på meg for å gå ut..veldig motiverende! Ellers kan du også kjøpe en treningsvideo/DVD. Hørt at Pilates er veldig bra!

Lykke til i allefall!!

Klem ;m

vurdert faktisk å kjøpe pilates videon... men også tenkt litt på den nye med kamera greia og det? der du liksom skal slå og sparke ardt og slikt.. skjønner du hvem jeg mener??

Og vel, typen min sier at jeg kan begynne å trene når vii får solgt leiligheten og flytter nærmere ett treingssenter... er så kjipt altså... men jeg får vel bare prøve å gjøre litt hjemme ja! hmmf.. mannfolk altså...

tusen takk mie83 [:)]
Har lyst til å bli kvitt det nå for det er jo utrolig irriterende...

Har nok noe med blodsirkulasjoenen å gjøre ja...
Har faktisk en spinningsykkel her hjemme da, er vel en smule gammel men den funker kanskje... lyst til å begynne på spinning igjen ordentlig selv, men så er det dette med pengene da!

Hva med yoga? Du kan jo praktisere yoga selv om du er gravid! Det løsner opp muskler i bekken som gjør det enklere å føde. pluss du blir mykere så mannen også får litt gleder[;)] Du får overskudd og føler deg avslappet etterpå! Kan sterkt anbefale det!! Hater jogging og slikt pes, så for meg er yoga det beste[:D]

Hvordan er det med trening når man har bekkenløsning?? Noen som vet hva man kan gjøre og ikke gjøre????

Back
Topp