trening under svangerskapet?

*Carine*

Elsker forumet
Mange som trener jevnlig her inne? hva trener dere? Hvordan er formen nå vs før?

Før jeg ble gravid FØRSTE gangen trente jeg fast 4 ganger i uka. Etter at Håvard kom, ble det mye trilleturer men ikke mye trening. Etter at jeg begynte å jobbe igjen har jeg ikke trent nooooe.
Så nå er det liksom skjerpings. Ute å syklet søndag, og på treningssenter idag. Sliiitsomt, men deilig etterpå. Planen er om jeg kommer igang med trening nå er det lettere å fortsette etter at den lille er ute...

Jeg trener som før... formen er også likedan...så foreløpig er jeg heldig[:D]

trente kjempemasse zumba i starten, og før svangerskapet. men så kom kvalmen å tok over, så har ikke trent noe annet enn gåturer nå etterpå. har lyst til å begynne treninga igjen, men så har daniel stappa noe inn i dvdspilleren så den funker ikke lenger.... 

litt av og på hvor flink jeg er nå for tiden gitt[8D]

Jeg trener masse. Trente 5-6 dager i uken før jeg ble gravid, men det har dabbet av nå i sommer. Har som mål å trene 4 dager i uken resten av graviditeten, og det SKAL jeg klare!!

Trener på helsestudio. Varierer mellom styrke i studio, styrke i sal og spinning. Fikk ikke lov av jordmor å fortsette med pulsspinning under svangerskapet fordi det ikke er bra å trene pulstrening fordi da er pulsen så høy.

vet ikke om jeg kan kalle det trening men jeg sykler og går masse iallefall hver dag.. hehe.. men liker ikke å trene på studio..så har jeg en fitnessball jeg trener styrke på hver dag :-) tvinger meg selv selvom kroppen ikke orker like mye som før..

denne ballen er kjempebra syns jeg, har ikke hatt noen plager i skjelettet og musklene etter jeg begynte med denne..var sterkt plaget med smerter i skuldrer og korsrygg så fikk anbefalt denne av kiropraktor og nå er smertene helt borte og føler kroppen tåler mye mer belastning ;)
er så greit også å bare kan ligge å trene magen/rumpa/armene o.l mens du ser på tv[:D] føler meg mye mykere i musklaturen etter jeg begynte med denne ballen hver dag, det er bare gøy og gjør veldig godt! anbefales!![:D][:D] koster bare 350kr[:)]

Back
Topp