Trening-skrytetraad

Kanskje snart?

Elsker forumet
Er sa "stolt" av meg selv, for jeg kom meg endelig ut paa en lopetur igaar..For foerste gang paa nesten to maaneder.. Og det var saa deilig.. Siden vi har drevet med alle forsoekene har det blitt lite trening, bare gaaturer, saa var godt aa faa fart paa pulsen igjen.. Selv om det ikke er lenge til jeg ikke faar lov aa loepe igjen..

Andre som er ivrige trenere til vanlig? Hvordan takler dere det under prosessen? (eller er det bare meg som har faatt beskjed om aa unngaa trening som loping og sykling med mer?? For at eggstokkene ikke skal vri seg..? [8|] )

ORIGINAL: GunnElin

Flinka[:D][:D]

Æ trene 1 time kvær dag, men etter uke 2 på spray så ble æ veldug trett å mangel på energi så har ikke klart å trene noe[:(]
Men e jo værdt d skal jo ha baby nå[:)][:)]

har ikke fått beskjed om å ikke trene fikk besked at æ bare måtte fortestte

Flink du er da! Maa si at jeg ikke orker aa trene HVER dag uansett jeg da.. hehe

Det gaar fort utover energien all denne behandlinga ja..Merkelig at bare jeg ar faatt beskjed om aa vaere forsiktig..Hmm altsaa, jeg kan trene, men kun trening som ikke foerer til saa mye opp og ned.. Svoemming kan jeg feks, men liker det ikke [8|] Og ergometersykkel kanskje..Og vekter og slikt.. Men ikke det jeg liker mest..nemlig aa loepe... [:)]

ORIGINAL: Anne L

Jeg gikk en tur på 1,5 time i går[:D]

Så flinke dokke er som løper! Jeg kan ikje løpe fordi jeg har en skrue i kneet[&o] Men, men er bare sånn det er

Men gaatur er like bra det... [:)]

Back
Topp