Trening og tilbake i form.

I hodet mitt trener jeg hver dag, men det blir visst bare med det!:p snart 7 uker siden fødsel og kroppen føles fin, så det står ikke på det! Jeg er rett og slett for dårlig til å prioritere trening. Med to barn, mann i nordsjøen, og nær forestående dåp og jul, er det rett og slett så mye annet som må gjøres:/ har veldig lyst å gå lange trilleturer, og tenker på det hver dag, men ender alltid opp med å gjøre andre ting i stedenfor. Har også et par kilo på magen jeg har lyst å bli kvitt, og jeg må vel bare innse at de ikke forsvinner av seg selv!:p

Sent from my iPad using BV Forum

Ja, er ikke alltid tiden strekker til...ser den:)
Er så glad min mann ikke jobber i nordsjøen, men på land:P:)

Vi får kjøpe oss sånn magebelte...så kan vi rydde mens magefettet forsvinner:P haha;)

Jeg vil, men mellom babystell, behandlinger på meg, studier og livet så rekker jeg rett og slett ikke. + at formen min er så forferdelig for tida at jeg ikke orker.

Neida, ser den....hva studerer du da?=)

Begynte på 30day shred på mandag. Men starter rolig så tar annenhver dag. De dagene jeg ikke tar den går jeg minst én time trilletur. I dag var jeg i skogen og ute med bæresele i to timer. Så deilig :) :)

Hvordan går det på treningsfronten da jenter?
Kommet i gang,eller blir det kanskje med trilleturene?
For all del er jo bevegelse det også;)

Jeg har begynt såvidt, men blir mer etter jul..så mye som skjer nå;)
Enn så lenge er det powerwalks,rompeøvelser og sit ups:P

Back
Topp