Trening og tilbake i form.

Syn=)

22/10-13<3
Oktobermirakler 2013
VIP
Novemberlykke 2015
Har du begynt og trene enda?Hva trener du da ?:)
Hva er målet med treningen og var det vanskelig å sette i gang?

Nå har det ikke gått 6 uker enda her,så må vente med hardtreningen;):pJeg gleder meg veldig til å begynne da, løpe på tredemøllen min igjen:rolleyes:;)Enn så lenge blir det lange trilleturer:D

Har du begynt og trene enda?Hva trener du da ?:)
Hva er målet med treningen og var det vanskelig å sette i gang?

Nå har det ikke gått 6 uker enda her,så må vente med hardtreningen;):pJeg gleder meg veldig til å begynne da, løpe på tredemøllen min igjen:rolleyes:;)Enn så lenge blir det lange trilleturer:D

Var SÅ klar for å dra på trening her om dagen, men alle treningsklærne mine datt av meg, så må få kjøpt meg noe nytt litt fort :)

Målet med treningen er for å få energi, komme i form og miste de siste kiloene jeg hadde på pluss siden før jeg ble gravid. Her går det i styrke og kardio på hver treningsøkt.

Sent from my iPhone using BV Forum

Var SÅ klar for å dra på trening her om dagen, men alle treningsklærne mine datt av meg, så må få kjøpt meg noe nytt litt fort :)

Målet med treningen er for å få energi, komme i form og miste de siste kiloene jeg hadde på pluss siden før jeg ble gravid. Her går det i styrke og kardio på hver treningsøkt.

Det får du gjøre da;)
Er greit å ha tredemølle og annet ustyr hjemme, eneste man trenger da er en truse å løpe i:P;) haha

Det får du gjøre da;)
Er greit å ha tredemølle og annet ustyr hjemme, eneste man trenger da er en truse å løpe i:P;) haha

Ja det er veldig greit å ha :) hadde mye hjemme, men vi foretrakk treningssenteret nedi veien her istede :p får ikke nok motivasjon her hjemme. Gjør jeg det, ser jeg bare alt annet som jeg burde gjort også blir alt bare tull :p

Ja det er veldig greit å ha :) hadde mye hjemme, men vi foretrakk treningssenteret nedi veien her istede :p får ikke nok motivasjon her hjemme. Gjør jeg det, ser jeg bare alt annet som jeg burde gjort også blir alt bare tull :p

Jada, det der er jo smak og behag...vært innom treningssenter jeg også, men det var liksom ikke noe for meg....:)
Jeg er full av motivasjon nå iallefall,så får vi se når jeg står der på mølla mi i trusa:P Har noe vektmanuler også...litt forskjellig...+ et apparat jeg kjøpte på tv shop...det trener rompa...oohh;):D

Hodet er fullt av motivasjon til trening men kroppen er ikke klar ennå.. 5 uker siden fødsel i morgen og ny kontroll hos manuellterapauten tirsdag.. Håper hun gir klarsignal for aktiviteter og trening da. Får jo ikke gå tur hver dag engang, og bare kortkorte turer :confused:
Gleder meg også til å få ferdig kjelleren som er under oppussing slik at jeg får hengt opp slynga mi og satt inn ellipsemaskinen :p

På "mobben"

Hodet er fullt av motivasjon til trening men kroppen er ikke klar ennå.. 5 uker siden fødsel i morgen og ny kontroll hos manuellterapauten tirsdag.. Håper hun gir klarsignal for aktiviteter og trening da. Får jo ikke gå tur hver dag engang, og bare kortkorte turer :confused:
Gleder meg også til å få ferdig kjelleren som er under oppussing slik at jeg får hengt opp slynga mi og satt inn ellipsemaskinen :p

På "mobben"

Ja,får håpe du er i gang snart;)
Gleder meg til å få bort det løse magefettet jeg:P;)

Kan ikke skryte på meg noe annen trening enn en og annen trilletur :P
Her er det magen som må strammes opp og den venter jeg litt med enda. Vet ikke om musklene har trukket seg helt sammen enda og vil ikke ende opp med permanent delte magemuskler. Får se hva legen sier når jeg skal på kontroll. Det blir å gjøre øvelser her hjemme i alle fall. Treningsstudio er ikke helt min greie, og nå har vi ikke noe i umiddelbar nærhet heller så da blir det pluselig mye mer styr å komme seg ut døren (jeg kjører ikke bil så måtte tatt bussen).

Det tv-shop apparatet ditt, funker det? Synes alt virker så lyst og lovende på tv, men jeg er skeptisk av natur så har aldri turt å kjøpe noe slikt :P

Er såååå klar for å trene igjen, men må nok vente noen uker til pga kset :/ Har noen kilo å gå ned, og mye oppstramming! Stamina venter på meg :) Blir vel over nyttår tenker jeg, og inntil da får det bli med lange trilleturer :)

Kan ikke skryte på meg noe annen trening enn en og annen trilletur :p
Her er det magen som må strammes opp og den venter jeg litt med enda. Vet ikke om musklene har trukket seg helt sammen enda og vil ikke ende opp med permanent delte magemuskler. Får se hva legen sier når jeg skal på kontroll. Det blir å gjøre øvelser her hjemme i alle fall. Treningsstudio er ikke helt min greie, og nå har vi ikke noe i umiddelbar nærhet heller så da blir det pluselig mye mer styr å komme seg ut døren (jeg kjører ikke bil så måtte tatt bussen).

Det tv-shop apparatet ditt, funker det? Synes alt virker så lyst og lovende på tv, men jeg er skeptisk av natur så har aldri turt å kjøpe noe slikt :p

Det er denne her jeg har:

http://www.tvshop.com/NO/products/202663/222889

Jeg syns den fungerer, fikk flatere mage og noe mer markert kanskje..og kjente det tok..spesielt når jeg trente lårene...men den er ikke så god som de selv skal ha det til;) Og tror man klarer seg fint uten og med å ta egne øvelser:P

Det er denne her jeg har:

http://www.tvshop.com/NO/products/202663/222889

Jeg syns den fungerer, fikk flatere mage og noe mer markert kanskje..og kjente det tok..spesielt når jeg trente lårene...men den er ikke så god som de selv skal ha det til;) Og tror man klarer seg fint uten og med å ta egne øvelser:p

Hmmm, kanskje jeg skal ønske meg den til bursdagen. Jeg er, i motsetning til mange andre, mer motivert for å trene hjemme enn ute/på treningstudio - så kanskje den der er midt i blinken for meg ;)

Hmmm, kanskje jeg skal ønske meg den til bursdagen. Jeg er, i motsetning til mange andre, mer motivert for å trene hjemme enn ute/på treningstudio - så kanskje den der er midt i blinken for meg ;)

Da er vi like der..jeg er ikke noe fan av treningsstudio:P Kan jo kjøpe deg en billig treningsykkel og;) Jeg fikk tredemølle av mannen, den var noen tusen kr i avslag:)

Da er vi like der..jeg er ikke noe fan av treningsstudio:p Kan jo kjøpe deg en billig treningsykkel og;) Jeg fikk tredemølle av mannen, den var noen tusen kr i avslag:)
Jeg kan dessverre ikke sykle pga. en skade i ryggen. Får noen nerver i klem når jeg tråkker pedalen helt ned:confused:
Ikke dumt med tredemølle da, men tror ikke det blir her i huset. For det første så har vi ikke plass og for det andre så har vi en hel haug med andre ting å bruke pengene på først :P

I hodet mitt trener jeg hver dag, men det blir visst bare med det!:P snart 7 uker siden fødsel og kroppen føles fin, så det står ikke på det! Jeg er rett og slett for dårlig til å prioritere trening. Med to barn, mann i nordsjøen, og nær forestående dåp og jul, er det rett og slett så mye annet som må gjøres:/ har veldig lyst å gå lange trilleturer, og tenker på det hver dag, men ender alltid opp med å gjøre andre ting i stedenfor. Har også et par kilo på magen jeg har lyst å bli kvitt, og jeg må vel bare innse at de ikke forsvinner av seg selv!:P

Sent from my iPad using BV Forum

Jeg kan dessverre ikke sykle pga. en skade i ryggen. Får noen nerver i klem når jeg tråkker pedalen helt ned:confused:
Ikke dumt med tredemølle da, men tror ikke det blir her i huset. For det første så har vi ikke plass og for det andre så har vi en hel haug med andre ting å bruke pengene på først :p

Aha,kjedelig..
Ja,den krever jo litt plass..:pDu får bryte deg inn i kjelleren vår og bruke min;)

JEG ER KLAR :D Men det jeg gleder meg mest til er å få magen tilbake til normalen, men det må jeg vente en stund med! Med tenker at det å få løpt, svetta orDentlig og merke forskjeller på andre deler av kroppen igjen hjelper på :D Skal til pt til uka og få litt hjelp med og sette opp øvelser som ikke går direkte på magen!

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Gleder meg til trening igjen! Jeg liker treningsstudio og saltimer :D Men foreløpig har jeg vondt etter sying (selv om det har gått 6 uker). Legen tok en sjekk, der jeg ble sydd innvendig, og sa at det var veldig rødt. Så at jeg hadde vondt var ikke så rart.
Jeg får smøre meg med tålmodighet, for til slutt er jeg vel bra igjen :)
Men dere som trener, pumper/gir mme og lar mannen passe på babyen? :)

Gleder meg til trening igjen! Jeg liker treningsstudio og saltimer :D Men foreløpig har jeg vondt etter sying (selv om det har gått 6 uker). Legen tok en sjekk, der jeg ble sydd innvendig, og sa at det var veldig rødt. Så at jeg hadde vondt var ikke så rart.
Jeg får smøre meg med tålmodighet, for til slutt er jeg vel bra igjen :)
Men dere som trener, pumper/gir mme og lar mannen passe på babyen? :)

Vel, jeg har mitt lille treningssenter hjemme, og ønsker jeg ut og løpe og ikke på mølla mi..så passer jo han veslegutt:) Har pumpa brystmelk i såfall;)

JEG ER KLAR :D Men det jeg gleder meg mest til er å få magen tilbake til normalen, men det må jeg vente en stund med! Med tenker at det å få løpt, svetta orDentlig og merke forskjeller på andre deler av kroppen igjen hjelper på :D Skal til pt til uka og få litt hjelp med og sette opp øvelser som ikke går direkte på magen!

Herlig med pt da, hva betaler du?:)
Mannen er min pt:P

Back
Topp