Dette burde jeg egentlig vist nå siden jeg har 3 svangerskap bak meg men Pga alvorlig hyperemesis i alle svangerskapene har jeg ikke trent. Nå derimot har jeg lyst til å opprettholde treningen så lenge jeg kan (avhengig av om jeg blir like syk denne gang). Trener i hovedsak vekter (tunge). Øvelser som markløft, knebøy osv og opptil 80-100 kg. Har lest at jeg kan trene vekter men at man skal løfte lettere vekter i svangerskapet.
Er det noen her som vet hva som menes med lettere vekter? Kan jeg fortsette med disse øvelsene?
Jeg er godt trent og har trent vekter i mange år hvis det har noe å si... Forrige svangerskap ble jeg alvorlig undervektig og raste i vekt Pga hyperemesisen. Redd for at dette skal skje denne gangen også så vil opprettholde muskelmassen min så lenge jeg klarer....
Sent from my iPhone using BV Forum
Er det noen her som vet hva som menes med lettere vekter? Kan jeg fortsette med disse øvelsene?
Jeg er godt trent og har trent vekter i mange år hvis det har noe å si... Forrige svangerskap ble jeg alvorlig undervektig og raste i vekt Pga hyperemesisen. Redd for at dette skal skje denne gangen også så vil opprettholde muskelmassen min så lenge jeg klarer....
Sent from my iPhone using BV Forum