Trening og fysisk aktivitet i svangerskapet.

solsikke777

Forelsket i forumet
Februarlykke 2015
Hva gjør dere av trening og annen fysisk aktivitet?

Forrige svangerskap var jeg ikke flink, men sliter med ryggen, så tør ikke å la være... Er ikke så aktiv som jeg ellers er, men er så vidt begynt igjen etter nesten to måneder med minimal akrivitet...

Var 30 min på kettlebells på frdag og en time på yoga i dag... Er ivertfall en begynnelse.

Vil starte på svømming

Sent from my iPhone using BV Forum

Å det vil jeg osgå. Gikk på gravidsvømming forrige svangrskap og det var deilig ☺️

Tror jeg kommer til å bruke sykkelen mest. Evt svømming. Har veldig lyst til å prøve yoga for gravide :-) bare synd det er et stykke unna der jeg bor, vurderes sterkt uansett. Tenker at det sikkert kan ha en positiv innvirkning under fødsel ;-)

Å det vil jeg osgå. Gikk på gravidsvømming forrige svangrskap og det var deilig ☺️
Åå det hørtes deilig ut :) har aldri hørt om ... Hva gikk det ut på ??

Sent from my SM-G350 using BV Forum mobile app

Det er et tilbud noen jordmødre i Haugesund har laget. Det er for gravide og foregår i terapibasseng på kveldstid. Avslutter med tur på føden. Hver kveld startes med en times tid prat om alt mulige fødselsrelaterte temaer. Selve svømmingen er forskjellige gode og enkle øvelser i godt varmt vann ❤️

Finnes helt sikkert lignende opplegg flere steder i landet

Prøvde meg forresten på 45min rolig slyngetrening i dag. Mange gode strekkeøvelser. Anbefales

Jeg har mulighet for gravidsvømming:) men det er så tidlig på ettermiddagen at jeg rekker det ikke pga jobb:( Ellers blir det til at jeg går/jogger turer i skogen:) Har 2 hunder som må trimmes, den ene er faktisk på slankern;)

Prinsesse juli 13☆
Venter nr 2 18.02.15♡

Jeg har desverre ikke noe valg. Sliter med en gammel ryggskade som gjør at jeg er nødt til å trene for å fungere, men driver ikke med kardiotrening lenger

Sent from my iPad using BV Forum

Back
Topp