Trening og barn

jeani

Elsker forumet
Dere som har barn og jobber hvordan får dere tid til trening? Og når pleier dere å trene?
Har dere barnet/barna med dere på barnepassen?

Jeg begynner i jobb i mai, og vil virkelig prioritere trening MEN ikke på bekostning av tid med gutten min. Så da blir det vel kanskje trening når han har lagt seg, men da er jeg som regel helt kake selv.. jeg har samboer, men han trener også på kveldsstid.

så kom med deres treningsvaner[:)]

Jeg trener på kveldstid etter at ungene er  seng jeg[:)] trener 5 ganger i uken

Da får jeg vel bare belage meg på trening på kveldsstid[:D]

Jeg trener hjemme, har litt forskjellig som jeg kan bruke.. Trener når mini har lagt seg eller er i barnehagen. Spørs på hvilke vakter jeg har eller hvilken form jeg er i[:)]

Jeg trener enten om morgene før mannen og barna våkner (står å tripper på døren til treningssenteret når de åpner 06.15), eller så trener jeg på kvelden etter att barna er lagt.
klarer å skvise inn trening 4-5 ganger i uken... og mister kanskje litt tid med ungene 1-2 av de gangene...
Men jeg velger å se det slik att barna får mer igjen for å ha en mamma i god form og med overskudd, enn att jeg er med på kveldstellet hver dag[;)]

ORIGINAL: funny_bunny

Jeg trener enten om morgene før mannen og barna våkner (står å tripper på døren til treningssenteret når de åpner 06.15), eller så trener jeg på kvelden etter att barna er lagt.
klarer å skvise inn trening 4-5 ganger i uken... og mister kanskje litt tid med ungene 1-2 av de gangene...
Men jeg velger å se det slik att barna får mer igjen for å ha en mamma i god form og med overskudd, enn att jeg er med på kveldstellet hver dag[;)]

Jeg er helt enig, er jo en vinn vinn situasjon[:)] Og pappsen klarer fint et kveldsstell alene...

Back
Topp