Trening med Kinect

dytter for deg[:)]

Jeg gjør!!! [:D] Synes det er veldig gøy! [:D]
Jeg har et "spill" som heter fitness envolved, el noe i den duren. Der kan du få personlig trener, og du får lagt opp treningsprogram tilpasset deg. Legger inn en del info, og div tester. I tillegg er det treningstimer av forskjellig art. Synes hvertfall det funker knall! [:D]

Ellers finnes det et spill som heter "Biggest looser", som er omtrent likt det jeg nevner over her. Ikke prøvd det, bare sett klipp fra det. Er med trenerne fra Slankekrigen/The biggest looser. [:)]

Jeg har til nå bare "trent" med Kinect Sport.
Er i utgangspunktet ikke trening, men synes det blir det om man spiller med litt innlevelse [8D]

Her blir det mye boksing og løping med mannen, og kjenner det etter noen runder.

ORIGINAL: Marolita

Jeg gjør!!! [:D] Synes det er veldig gøy! [:D]
Jeg har et "spill" som heter fitness envolved, el noe i den duren. Der kan du få personlig trener, og du får lagt opp treningsprogram tilpasset deg. Legger inn en del info, og div tester. I tillegg er det treningstimer av forskjellig art. Synes hvertfall det funker knall! [:D]

Ellers finnes det et spill som heter "Biggest looser", som er omtrent likt det jeg nevner over her. Ikke prøvd det, bare sett klipp fra det. Er med trenerne fra Slankekrigen/The biggest looser. [:)]

Jeg har et som heter Active 2 Personal Trainer.
Men jeg synes det er litt kjedelig. Det er liksom litt for "trenete"[8|] (løping, styrketrening med strikk, hopping, situps osv)
Ønsker meg noe litt mer dansing, koreografi.

ORIGINAL: eLLe*meLLe

Jeg har til nå bare "trent" med Kinect Sport.
Er i utgangspunktet ikke trening, men synes det blir det om man spiller med litt innlevelse [8D]

Her blir det mye boksing og løping med mannen, og kjenner det etter noen runder.

Jeg svetter meg bra ut med noen runder overivrig adventure[8D]

ORIGINAL: lille_pus

Vi har akkurat kjøpt kinect, og eg skal iallefall kjøpe meg noen dansespill og zumba[;)]

Jeg vil også ha, vet bare ikke hvilket.
Føler liksom at jeg allerede har gjort et bomkjøp, og gidder ikke sløse bort mer penger.

Jeg har Get fit with Mel B [:D] har dog ikke prøvd det så mange ganger, så vet ikke om jeg kan anberfale det eller ikke

Back
Topp