Nokon her som er gode på trening i svangerskapet og kva ein evt bør unngå og når?
Eg er med i eit forskningsprosjekt og har pt time ein gong i veka. Har skjønt det sånn at bukpress ikkje er så bra, men frå når eigentleg?
Pt'en min er klar over svangerskapet og har kun sagt at eg ikkje skal pushe meg sjølv så voldsomt og nemnt enkelte øvelsar eg på sikt kjem til å måtte droppe. Men korleis er det med beinpress? Sjølvsagt ein av favorittøvelsane mine, men blir jo ein del bukpress der.
Eg er med i eit forskningsprosjekt og har pt time ein gong i veka. Har skjønt det sånn at bukpress ikkje er så bra, men frå når eigentleg?
Pt'en min er klar over svangerskapet og har kun sagt at eg ikkje skal pushe meg sjølv så voldsomt og nemnt enkelte øvelsar eg på sikt kjem til å måtte droppe. Men korleis er det med beinpress? Sjølvsagt ein av favorittøvelsane mine, men blir jo ein del bukpress der.

Men kan ikke tenke meg til at det skulle være et problem. Spurte coachen min om det var noen spesifikke øvelser jeg skulle unngå å svaret var nei.

Skulle gjerne utnyttet skiføret og godværet vi har på Østlandet for tiden, men…orker ikke. Vet at det er viktig med mosjon, men enn så lenge får det bli med gåinga involvert med å komme seg til/fra jobb, butikk osv. og småturer i helgene når jeg har litt mer overskudd.
Det er nok ikke tiden for å ta personlige rekorder, men å trene styrke er alltid bra for kropp, sinn og baby