Trening i svangerskapet

Tenker å fortsette som vanlig med å gå i fjellet og ellers være i fysisk aktivitet sammen med barna. Har innsett at hverdagsaktiviteten er viktigere og lettere å prioritere enn å stå og pumpe jern på et svett senter. Så vi går til/fra barnehagen istedenfor å kjøre, går tur etter middag, fjellturer når vi har god tid, svømmehallen, leker på lekeplassen, løfter og bærer og tuller med barna.

Jeg har meldt meg inn på et yogasenter og skal begynne treningen til uken. Tenker 1-2 ganger i uken. Har ikke trent de siste årene, så jeg vil ikke gå for hardt ut og miste motivasjonen før jeg har begynt :happy8 Tenkte også at jeg burde vært flink med knipeøvelser, men jeg synes følelsen når man blir sliten i den muskulaturen er sykt ubehagelig :hilarious:

Jeg har meldt meg inn på et yogasenter og skal begynne treningen til uken. Tenker 1-2 ganger i uken. Har ikke trent de siste årene, så jeg vil ikke gå for hardt ut og miste motivasjonen før jeg har begynt :happy8 Tenkte også at jeg burde vært flink med knipeøvelser, men jeg synes følelsen når man blir sliten i den muskulaturen er sykt ubehagelig :hilarious:
Det er mye mer ubehagelig å tisse litt på seg hver gang man hoster eller nyser resten av livet etter fødsel, hehe

Og ja, del gjerne treningen/hverdagsaktiviteten her for å inspirere hverandre:cheers

Back
Topp