Trening i svangerskapet...

Jeg gikk på senter før, nå trener jeg det hjemme :)
Ok :) anbefaler du å begynne på senter for å lære riktige pusteteknikker og slikt? Ser for meg at det vil være lurt. Er veldig interessert i å gjøre yoga mer seriøst enn noen YouTube videoer, føler jeg aldri får det rett!
 
Ok :) anbefaler du å begynne på senter for å lære riktige pusteteknikker og slikt? Ser for meg at det vil være lurt. Er veldig interessert i å gjøre yoga mer seriøst enn noen YouTube videoer, føler jeg aldri får det rett!

Jeg personlig hadde god nytte av å ha en instruktør som veiledet både i forhold til pusten og ikke minst de forskjellige stillingene, slik at jeg fikk mest mulig ut av treningen og det ikke forekom feilbelastninger :) Så det er ikke dumt å prøve det altså! De fleste kommuner har forskjellige tilbud, men er du medlem på treningssenter er det sikkert et bra opplegg der :)
 
Jeg dør av misunnelse av de som er friske nok til å trene i svangerskapet. Jeg trener vanligvis mye cardio, og løper milevis i uka. Nå er jeg glad om jeg kan være oppe med 2-åringen min i 2 timer i strekk....
 
Aaah! En nytelse i mine øret at det ikke bare er jeg som bare ligger på sofaen og ikke orker husarbeid engang :D satser på at den tiden snart er over for oss alle :)
 
Spinning i dag tidlig :) Holdt på å dævve av å ligge på 86 % da, vanligvis ligger jeg på 96 % mot slutten. Tydelig at kroppen responderer litt annerledes nå enn før :p Digg start på fredagen, spinne seg inn i helga liksm :)
 
Back
Topp