Trening i graviditeten

Har ikkje trent på to år! Men ØNSKER det! Mannen er vekke 8 mnd i året! Og i tillegg en skolegutt her hjemme med ekstra utfordringer på skolen, lekser, ha med venner hjem, JOBB, og aleine på kveldstid - så strekker ikkke tiden til! Nå tenkte eg å kjøpe meg utstyr til mannen sin landeveissykkel - slik at eg får hatt litt spinning hjemme ☺️
 
Har ikkje trent på to år! Men ØNSKER det! Mannen er vekke 8 mnd i året! Og i tillegg en skolegutt her hjemme med ekstra utfordringer på skolen, lekser, ha med venner hjem, JOBB, og aleine på kveldstid - så strekker ikkke tiden til! Nå tenkte eg å kjøpe meg utstyr til mannen sin landeveissykkel - slik at eg får hatt litt spinning hjemme [emoji5]

Føler med deg [emoji173]️ jeg har også en som hadde ekstra utfordringer de 4 første årene på skolen...og min samboer jobber offshore. Løsningen for meg ble innkjøp av stepkasse. Den ble flittig brukt nesten hver eneste kveld i flere år
 
Forrige graviditet gikk jeg myyyyye:) å det var jeg glad for når fødsel startet;) det skal jeg jammen gjøre denne gangen også!:) forebygger bekkenløsning og styrker mer enn man tror. Så kjenner man selv på kroppen hvor mye man klarer uansett. Anbefaler bare å snakke med en erfaren instruktør innen det feltet, så får man masse øvelser man kan prøve ut hjemme på hva som funker best for hver enkelt:)
 
Forrige graviditet gikk jeg myyyyye:) å det var jeg glad for når fødsel startet;) det skal jeg jammen gjøre denne gangen også!:) forebygger bekkenløsning og styrker mer enn man tror. Så kjenner man selv på kroppen hvor mye man klarer uansett. Anbefaler bare å snakke med en erfaren instruktør innen det feltet, så får man masse øvelser man kan prøve ut hjemme på hva som funker best for hver enkelt:)
Lurt å holde seg i aktivitet ja, men får nok bekkenløsning om kroppen har tenkt å tulle seg te med slikt uansett siden det er hormonelt... eg gjekk mykje sist svangerskap men i 7. Mnd måtte eg bare gi opp då eg såvidt klarte få beina fra kvarandre pga bekkenløsning. Blei aldri heilt god etterpå og kjenner allerede at det begynner å bli problematisk. Men å trene og styrke muskulatur rundt bekkenet e alltid bra :)
 
Back
Topp