Trening i dag :D

Me&mini

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Himmelbarn
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Novemberlykke 2016
Desemberskatter 2016
*Aprilbaby 2018*
Har ikke klart å trene på 3 måneder, men tenkte jeg skulle prøve meg i dag. Har først en time som instruktør for barna, så 2 timer trening selv. Spent på hvordan kroppen er i kveld :o haha

Oi, flink du er :) er på døgn 3 sengeliggende jeg :p

Vi får se på det da :p skal prøve ihvertfall:)

Huff da, blitt verre? Trodde du skulle bli bedre på nyåret jeg

Lykke til! Kjenner en skikkelig treningsøkt er etterlengta!:)

Herlig! Hadde fyrste rideturen på mange veker i går, nydelig var det! Deilig å vere ute og bruke kroppen igjen :)

Tar ikke medisiner... Kanskje Max 1 glass drikke.
Hvorfor ikke ta medisiner og se om de fungerer? Sånn at du får i deg veske og kanskje mat? Er farligere for både deg og babyen å bli dehydrert...

Hvorfor ikke ta medisiner og se om de fungerer? Sånn at du får i deg veske og kanskje mat? Er farligere for både deg og babyen å bli dehydrert...

Jeg er ikke for medisiner i svangerskap. Så håper formen blir bedre snart:)

Trur jeg er hakke værre, vært på toalettet 1 gang på 21 timer.. Vurdere å ringe lege i morgen

Gjør det! Bedre å ringe en gang for mye enn en gang for lite ;)

Her overvurderte jeg formen min, så jeg holdt på å gå i bakken på treninga :p ble sendt hjem av instruktøren min :o

Gjør det! Bedre å ringe en gang for mye enn en gang for lite ;)

Her overvurderte jeg formen min, så jeg holdt på å gå i bakken på treninga :p ble sendt hjem av instruktøren min :o

Får se i morgen nå :) har time neste tirsdag egentlig.

Ble du svimmel eller?

Jeg er ikke for medisiner i svangerskap. Så håper formen blir bedre snart:)
Respekt til deg for det :) jeg føler at med en 4-åring i hus, så må jeg fungere litt. Men nå har jeg jo begynt på akupunktur. Virker det blir det ikke mer medisiner :)

Får se i morgen nå :) har time neste tirsdag egentlig.

Ble du svimmel eller?

Du må ikke presse deg for hardt nå!

Litt svimmel kan man si ja :p eneste jeg følte jeg kunne bli med litt på var tøying. Hehe

Jeg også trente på første gang siden november i dag! Deilig var det! Og gikk mye bedre enn forventet! Har kjøpt nye treningsklær og laget styrkeprogram for 2. Trimester! Satser på at kvalmen forsvinner nå!!:D

Jeg også trente på første gang siden november i dag! Deilig var det! Og gikk mye bedre enn forventet! Har kjøpt nye treningsklær og laget styrkeprogram for 2. Trimester! Satser på at kvalmen forsvinner nå!!:D

Flink du er:)
Hva trener du?

Respekt til deg for det :) jeg føler at med en 4-åring i hus, så må jeg fungere litt. Men nå har jeg jo begynt på akupunktur. Virker det blir det ikke mer medisiner :)

Skjønner at du må ha litt å gå på da ja! :) Jenten min er 6 år og klarer det meste selv. Men en god mor, det er jeg ikke nå. Men man må jo bli bedre :) både du og jeg!

Du må ikke presse deg for hardt nå!

Litt svimmel kan man si ja :p eneste jeg følte jeg kunne bli med litt på var tøying. Hehe

Haha :p men du må ikke gi opp enda... Det blir vell bra etter hvert :)

Prøver jo så godt jeg kan :p fikk faktisk i meg en boks ananas og litt appelsin juice nå :)

Back
Topp