Trening etter innsett

Star1978

Gift med forumet
Assistert-jentene
er det noen som trener som vandlig etter innsett?
Jeg hadde jo mine supre dager hvor jeg endelig klarte Og jogge mine 3 km uten pause :hilarious:
Dette begynner jo og bli værtfall 1 mnd siden no, så må nok litt i trening der igjen.

Men det jeg lurte på er hva og hvordan dere trener etter innsett?

Jeg går jo bare mine daglige turer no.. har enda ikke turt meg ned på trenings senteret etter innsett pga litt usikker på hva og hvordan jeg kan trene..
De sa jo på st Olavs at man skal leve som normalt,
De på haukland sa jeg ikke skulle feks løpe etter innsett ..
man blir litt forvirret der :hilarious:

Klinikken vår sa lev som normalt, du kan løfte tungt, trene og hoppe, man kan ikke gjøre noe galt [emoji173]️[emoji173]️

Jeg fikk beskjed å vente to uker etter uttak med løping/hopping da det kan være fare for at eggstokkene kan vri seg når de er så store etter stimulering. Utenom det har jeg trent som normalt:)

Så da kan jeg trygt ta meg en løpe tur på tredemøllen da? :p
Turer ute blir det masse av med to hunder ;)

Jeg fikk også beskjed om å være forsiktig med løping og hoppende bevegelser (riksen) pga store eggstokker, men jeg klarte uansett såvidt å gå på det tidspunktet og da sa hun at ja kroppen begrenser seg selv på en måte...

Eg fekk óg beskjed på å ta det med ro med jogging og hopping dei nermaste 14 dagane pga eggpåsane har jo fylt seg med vatn igjen, og fare for at eggstokkene kan vri seg. E jo masse anna trening ein kan gjera enn støt ;) så ein sleppe å risikera for at d skjer noko :)

Klinikken vår sa lev som normalt, du kan løfte tungt, trene og hoppe, man kan ikke gjøre noe galt [emoji173]️[emoji173]️

Edit: glemte å skrive at det gjaldt fryseforsøk! [emoji4]

Fikk derimot beskjed om å ta det med ro etter sprøytene og uttak. [emoji4]

Back
Topp