Trengte ikkje testa

vestlandsjento

Gift med forumet
Fekk mensen før eg kom så langt.. Blei jo litt lei då, men bedre med mensen enn negativ test. Blir nok ei anna her som startar baby-boomen[:D]

No er det prøverør neste.

Tusen takk for alle lykkeønskingar og fine ord[:)]

Dåke e ein herlig gjeng[:)][:)][:)]

Takk for klemmen[:)] Prøvde jo veldig å forbereda meg då. Hadde nesten vore for godt til å væra sant, men blir jo litt lei uansett.

Eg trudde kanskje det skulle bli inseminasjon igjen eg. Når eg ringte spurte eg om me kunne starte igjen snart, sa sjukepleiaren at legen hadde anbefalt oss til prøverør. Så dei prøvde vel dette for å sjå om me hadde flaks. Er egentlig gla det blir ivf no. Då får me jo veta litt om eggkvaliteten.

Skal inn til samtale med sjukepleier neste torsdag. Ho sa me ikkje rekker forsøk før dei tar ferie, men at eg sikkert kan begynne på sprayen i mens dei har ferie. Så då får me nyta sommaren så lenge[:)]

Vestlandsjento, jeg venter på deg jeg, du er jo fra områdene rundt meg, så håper du vil bli med på trilleturer når din tid kommer jenta mi. Skikkelig stor trøsteklem fra meg, men det er godt du er ung jenta mi, det ordner seg tilslutt for snille jenter hvettu[;)]

Vestlandsjento husk jeg hadde en misslykka inseminasjon, en negativ IVF så håper jeg at IVF nr. 2 er siste steget for meg. Husk det er mye større sjanse ed IVF, det blir veltil høsten det da? Eller kan du starte opp nå?

Hm...ellers så ble jeg jo gravid måneden etter min inseminasjon sist høst, krysser fingrene for deg jeg.
Dersom jeg ikke husker feil så har veldu uforklarlig infertilitet også, eller?

OBS  leste hvist ikke den ene posten din, så flott at du starer opp så fort du kan slik at insetting blir så fort det passer for deg etter sommeren når e har åpent gjen, da blir det vel Juli/August IVF på deg da, skal bli spennendes å høre hva de sier til torsdagen, lykke til snuppa.

ORIGINAL: twinanne

Vestlandsjento, jeg venter på deg jeg, du er jo fra områdene rundt meg, så håper du vil bli med på trilleturer når din tid kommer jenta mi. Skikkelig stor trøsteklem fra meg, men det er godt du er ung jenta mi, det ordner seg tilslutt for snille jenter hvettu[;)]

Go du[:)] Bur i Østfold no, men er ofte i Tønsberg og skal flytta tilbake dit[:)] Som svar på andre meldinga di: Eg har PCOS og har berre ein eggstokk som fungerer. Ser ut som det kan bli oppstart i løpet av sommaren. Så spennande, men kvir meg i hel te all hormonstimuleringa[&:] Skal gå bra[:)][:)]

ORIGINAL: Ivara

Leit at det ikke gikk med AIH vestlandsjento.

Og om du ikke var den som starta babyboomen skal du nå ihvertfall være en av de som henger seg på! [:)] Håper ivf er det som skal til for at dere skal få et lite nurk.

sign denne og legger på en god Sarahklem

Og om du ikke var den som starta babyboomen skal du nå ihvertfall være en av de som henger seg på! [:)] Håper ivf er det som skal til for at dere skal få et lite nurk.

Signerer denne og sender deg en stor klem.

Dåke e goe jenter dåke[:)][:)] Me skal alle sammen få oss små herlige babyar! Henge meg på den baby-boomen på sein-sommaren[;)]

Får signere denne jeg også da[:o] Synd det ikke gikk denne gangen[:(] Men bedre lykke neste gang, da klaffer det[;)] Mange trøsteklemmer fra sørlandet

Signerer Ivara på denne, jeg. Stor klem er på vei [:)]

Føler med deg, vestlandsjento[:(]

Du må ha lykke til med oppstart, da skal du se den sitter

ORIGINAL: hegemw

det var jo synd, men da håper jeg prøverør er det som skal til. lykke til videre

signerer[:)]

nei...... det var kjempe trist å høre.........[:(]

men jeg er enig med deg der,atdet kan være bedre at mensen kommer før en negativ test...

off da,dette var ikke kjekt og det var ikke sånn det skulle gå for deg

stor klem til deg fra meg er på vei.

jaaaaaa helt enig...du henger deg på baby-boomen etter sommeren...det gjør vi alle i løpet av året her..hiihi[:)]

Takk skal dåke ha alle sammen[:)] Nei mister ikkje motet av dette, sjølv om ein hadde håpa at den "lettaste" veien hadde fungert. Er veldig gla det blir IVF med ein gang, og ikkje fleire insemineringer, for då får me jo veta om egga blir befrukta. Men kvir meg jo allerede til hormonstimuleringa[&:]

Alle jentene her inne skal nok væra med på baby-boomen som starter no[:D][:D]

Back
Topp