Trenger vognhjelp!

løve78

Forumet er livet
Skal ha vogn til Thia. Vil ha en vogn hvor sittedelen kan snus evt bytte kjøreretning med håndtaket. De vognene jeg har sett på til nå er emmaljunga cerox og cross og teutonia mistral... Noen som har noe positivt eller negativt å si om noen av disse? Forslag til andre vogner? Hvordan er emmaljunga city jet?

Selv har jeg fått anbefalt Teutonia Spirit S3. Kan snu sittedelen, lett og fin vogn...

Simo. Da kan du endre sitterettning. Du kan også kjøpe et vendbart understell istedenfor den standarde som følger med.

ORIGINAL: Mrs.B

bugaboo cameleon[:D] suuuper

Tenkte å ha den som sovevogn i bhg en periode også...til Isa slutter å sove for da kan Thia bruke Simovogna hennes....er vel litt luksus med en bugaboo i bhg....??

ORIGINAL: Skorpio82

Simo. Da kan du endre sitterettning. Du kan også kjøpe et vendbart understell istedenfor den standarde som følger med.

Hvilken Simovogn da???? Har en simo sportstrille til Isa som sovevogn i bhg og er kjempefornøyd med den...skulle bare gått an å snu sittedelen..

ORIGINAL: Enlitenfamilie

Selv har jeg fått anbefalt Teutonia Spirit S3. Kan snu sittedelen, lett og fin vogn...

Var noen som sa at den ble for liten veldig fort...at den passet best til barn opp til 1,5 års alder....[8|]

Emmaljunga Edge Duo[:D] Suuper!! STOR bagdel, integrert insekt/uvbeskyttelse-nett, vendbart håndtak, vendbar bag og sportsdel. Lufthjul. I bagdelen er det et slikt ventilasjons-system opplegg[;)]

www.emmaljunga.com

ORIGINAL: AV.

Emmaljunga Edge Duo[:D] Suuper!! STOR bagdel, integrert insekt/uvbeskyttelse-nett, vendbart håndtak, vendbar bag og sportsdel. Lufthjul. I bagdelen er det et slikt ventilasjons-system opplegg[;)]

www.emmaljunga.com

Hadde jeg skullet ha flere barn hadde jeg nok kanskje kjøpt en sånn....men trenger jo bare sportsvogn nå..får ikke Thia til å ligge stille i en bag lenger..

De på reflex anbefalte emmaljungaen til oss:) den uten svinghjul...
den var visst veldig god og lun, og stødig..

ORIGINAL: Mayen

De på reflex anbefalte emmaljungaen til oss:) den uten svinghjul...
den var visst veldig god og lun, og stødig..

Mistral eller? Har lyst på den nemlig...

Back
Topp