trenger vogn-tips

lima87

Gift med forumet
spurte på generell, men der var det ikke mye respons[8|]

jeg har tenkt å kjøpe en ny sportsvogn til Jenny.
helst en 3hjuling som er lett å kjøre...

noen erfaringer, råd, tips, abefalinger?

ikke av de dyreste[;)]

tfk joggster twist har jeg å annbefale, men er ganske dyr da.. men jeg tror når det gjelder vogner, så får man hva man betaler for. Vi kjøpte en billig vogn til 2000 for å ha som ekstravogn i tilegg til egde duoen, men den var helt crappy å trille.. rissta og vibrerte, hjulet falt av og ble vrien i låsemekanismen etter litt... så da invisterte vi i en tfk og er kjempefornøyd!!

sorry mac...

jeg er litt i mot 3hjulinger pga dårlig erfaring fra barnehagen...
hadde en quinny der... freestyle eller noe sånt. velta jo såååå lett....

ORIGINAL: vw*engel

sorry mac...

ja den har jeg hørt om... den velter...

har lyst på en 3hjuling pga dem er så lett å kjøre[:D] jeg har jo ikke bil, så jeg triller en del for å si det sånn...

ORIGINAL: lima87

ORIGINAL: vw*engel

sorry mac...

ja den har jeg hørt om... den velter...

har lyst på en 3hjuling pga dem er så lett å kjøre[:D] jeg har jo ikke bil, så jeg triller en del for å si det sånn...

Har ikke velta vår, den er veldig stødig i alle fall.. Men merka at den ikke er noe god om man skal gå bortover i skråninger, da vil den liksom bikke.. men er vell ikke ofte man går skikkelig offroad med barnevogner... og du har jo sikkertn en 4hjuling du kan bruke da?

tfk har full liggestilling, fotbrett som kan justeres, integret mygnetting og skikkelig lang og romslig sittedel. håndbrems som er genialt i bakker...

Hva med reisetrilla til Simo da ??

Den har 4 hjul da, men de 2 fremste er svingbare.
Den har full liggestilling, er romslig, har regntrekk,mygnetting og vindpose med.
Regulerbart styre.

Super vogn.

ORIGINAL: syddihodet

Den har full liggestilling, er romslig, har regntrekk,mygnetting og vindpose med.
Regulerbart styre.

Super vogn.

Den har jeg lyst på! [:)]

ORIGINAL: Babelle

Regulerbart styre.

Super vogn.

Det er ei super vogn du ikke kommer til og angre på evnt! :)

Vi bruker den som hovedvogn nå og har gjort det siden Jul.
Kan ikke få fullrost den noK!

hva med 4hjuling med svinghjul forran da?
jeg kan desverre ikke anbefale 3 hjuling da le jeg kjenner som har elle rhar hatt det har sagt at jeg aldri må finne på å kjøpe det

emmaljunga scooter, den har søsteren min til sin minste, kjempe grei og lett men ingen 3 hjuling[:)]og ikke så gale pris.

Klarer ikke anbefale en billig trehjuling, for når det gjelder de vognene får man det man betaler for. Kan mer enn gjerne anbefale en Teutonia Spirit s3 da!!! men den koster... [:)]

Vi har spirit'n og har ikke velta eller hatt noen form for antydning til uhell, enda jeg er mest vant til firhjulinger fra før. I barnehagen har vi en firhjuling da, blant annet fordi de ansatte der er mest vant til å trille de. Man må legge av seg noen "uvaner" når man triller trehjuling, nemlig..

Sjekk babyproffsen og tilbud der, hender de har Spirit s3 (uten tilleggsutstyr som bag og sånt) til en mer grei pris, men fortsatt ganske dyr da..

vi har akkurat kjøpt quinny freestyle brukt (til bare 1000 kroner!). men mest fordi jeg absolutt MÅTTE prøve en 3-hjuling da![;)] har trilla tfk`en tidligere, og den er som sagt over, myyyye mer stødig enn quinny! har akkurat kommet hjem fra kreta og har brukt den der og det angrer jeg ikke på, var en drøm å trille på snirklete veier o.l[:)] meeen...merker at den kan ha tendens til å ville tippe bakover uannsett hvilken vei jeg har sittedelen, så en kan ikke ha særlig last på styret...[:-]
men alt i alt er jeg egentlig fornøyd jeg![:D]

ORIGINAL: Babelle

Regulerbart styre.

Super vogn.

Det er ei super vogn du ikke kommer til og angre på evnt! :)

Vi bruker den som hovedvogn nå og har gjort det siden Jul.
Kan ikke få fullrost den noK!

Hadde vi ikke vært blakke pga at jeg er hjemme med kontantstøtte så hadde vi nok hatt den allerede [8D]
Til høsten kanskje, gleder meg!

Regulerbart styre.

Super vogn.

jo den så fin ut den da... men der var litt små hjul fremme[&:]
tenker den egner seg best på kjøpesenter og nylagt asfalt...

ORIGINAL: Sha

hva med 4hjuling med svinghjul forran da?
jeg kan desverre ikke anbefale 3 hjuling da le jeg kjenner som har elle rhar hatt det har sagt at jeg aldri må finne på å kjøpe det

jo det er ok... svinghjul jeg er ute etter egentlig [:)]

har nettop kjøpt emmaljunga scooter, og jeg elsker den - en drøm å trille! [:)]

ORIGINAL: *Mecluc*

emmaljunga scooter, den har søsteren min til sin minste, kjempe grei og lett men ingen 3 hjuling[:)]og ikke så gale pris.

jo den er kjempe fin! vi har vært å testet den i butikken, og jeg synst den var så stiv [:'(]
den jeg har nå, - er sinnsykt med fjæringer... så det ble veldig uvant... ellers synst jeg den er kjempe fin...

var innom å testet en annen emmaljunga i dag... med svingbare hjul fremme... den var GENIALl![:)] (men koset 6500) [:'(]

Vi kjøpte denne til enkel bruk;

http://www.barnashus.no/nettbutikk/detaljer/barnevogner/titanium-breeze.html?manufacturer_id=6

Så langt er jeg veldig fornøyd med den. Testa litt med tanke på velting og synes den var ganske solid jeg.

ORIGINAL: Luthien05

Klarer ikke anbefale en billig trehjuling, for når det gjelder de vognene får man det man betaler for. Kan mer enn gjerne anbefale en Teutonia Spirit s3 da!!! men den koster... [:)]

Vi har spirit'n og har ikke velta eller hatt noen form for antydning til uhell, enda jeg er mest vant til firhjulinger fra før. I barnehagen har vi en firhjuling da, blant annet fordi de ansatte der er mest vant til å trille de. Man må legge av seg noen "uvaner" når man triller trehjuling, nemlig..

Sjekk babyproffsen og tilbud der, hender de har Spirit s3 (uten tilleggsutstyr som bag og sånt) til en mer grei pris, men fortsatt ganske dyr da..

den så jo veldig fin ut [:)] ca pris?

ORIGINAL: tromsø83oglille

vi har akkurat kjøpt quinny freestyle brukt (til bare 1000 kroner!). men mest fordi jeg absolutt MÅTTE prøve en 3-hjuling da![;)] har trilla tfk`en tidligere, og den er som sagt over, myyyye mer stødig enn quinny! har akkurat kommet hjem fra kreta og har brukt den der og det angrer jeg ikke på, var en drøm å trille på snirklete veier o.l[:)] meeen...merker at den kan ha tendens til å ville tippe bakover uannsett hvilken vei jeg har sittedelen, så en kan ikke ha særlig last på styret...[:-]
men alt i alt er jeg egentlig fornøyd jeg![:D]

jeg kan kjøpe en brukt en til 1000lappen her oxo, men jeg er litt i tvil nå som jeg har lest og hørt litt om den [&:]

Back
Topp