Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: vw*engel
sorry mac...
jeg er litt i mot 3hjulinger pga dårlig erfaring fra barnehagen...
hadde en quinny der... freestyle eller noe sånt. velta jo såååå lett....
ORIGINAL: lima87
ORIGINAL: vw*engel
sorry mac...
jeg er litt i mot 3hjulinger pga dårlig erfaring fra barnehagen...
hadde en quinny der... freestyle eller noe sånt. velta jo såååå lett....
ja den har jeg hørt om... den velter...
har lyst på en 3hjuling pga dem er så lett å kjøre[:D] jeg har jo ikke bil, så jeg triller en del for å si det sånn...
ORIGINAL: Babelle
ORIGINAL: syddihodet
Hva med reisetrilla til Simo da ??
Den har 4 hjul da, men de 2 fremste er svingbare.
Den har full liggestilling, er romslig, har regntrekk,mygnetting og vindpose med.
Regulerbart styre.
Super vogn.
Den har jeg lyst på! [:)]
ORIGINAL: Babelle
Den har full liggestilling, er romslig, har regntrekk,mygnetting og vindpose med.
Regulerbart styre.
Super vogn.
Den har jeg lyst på! [:)]
Det er ei super vogn du ikke kommer til og angre på evnt! :)
Vi bruker den som hovedvogn nå og har gjort det siden Jul.
Kan ikke få fullrost den noK!
Regulerbart styre.
Super vogn.
ORIGINAL: *Mecluc*
emmaljunga scooter, den har søsteren min til sin minste, kjempe grei og lett men ingen 3 hjuling[:)]og ikke så gale pris.

ORIGINAL: Luthien05
Klarer ikke anbefale en billig trehjuling, for når det gjelder de vognene får man det man betaler for. Kan mer enn gjerne anbefale en Teutonia Spirit s3 da!!! men den koster... [:)]
Vi har spirit'n og har ikke velta eller hatt noen form for antydning til uhell, enda jeg er mest vant til firhjulinger fra før. I barnehagen har vi en firhjuling da, blant annet fordi de ansatte der er mest vant til å trille de. Man må legge av seg noen "uvaner" når man triller trehjuling, nemlig..
Sjekk babyproffsen og tilbud der, hender de har Spirit s3 (uten tilleggsutstyr som bag og sånt) til en mer grei pris, men fortsatt ganske dyr da..
ORIGINAL: tromsø83oglille
vi har akkurat kjøpt quinny freestyle brukt (til bare 1000 kroner!). men mest fordi jeg absolutt MÅTTE prøve en 3-hjuling da![;)] har trilla tfk`en tidligere, og den er som sagt over, myyyye mer stødig enn quinny! har akkurat kommet hjem fra kreta og har brukt den der og det angrer jeg ikke på, var en drøm å trille på snirklete veier o.l[:)] meeen...merker at den kan ha tendens til å ville tippe bakover uannsett hvilken vei jeg har sittedelen, så en kan ikke ha særlig last på styret...[:-]
men alt i alt er jeg egentlig fornøyd jeg![:D]