Trenger trøst...

tusen takk alle sammen, må tilføre at jaggu meg fikk jeg tilogmed regning i går...som om det ikke er sv skaps relatert....vel idag måtte jeg til ny time da jeg har smerter i magen osv... Fikk en annen koselig lege, hun fant ut at jeg har uvi, høyt blodtrykk og noe gallegreier..mulig start på svangerskapsforgiftning... Skal tilbake i morgen for nytt blodtrykk .er det fortsatt høyt blir jeg henvist til sykehuset...hun sjekket jo hverken blodtrykk eller urin på tirsdag..merker jeg bare blir enda mer irritert...gruer meg til imorgen,og håper blodtrykket mitt er fint igjen og gallepeøvene fine :) tusen takk alle sammen :)

OIIII.!! Hørtes ikke bra ut! Jammen bra du kom til en annen og flink lege som tok deg på alvor!

Klart du ikke skal betale......

Kanskje du skulle gi en tilbakemelding til hun andre legen? Selv om hun var urimelig mot deg? Hun er jo lege, og burde få vite hva hun utsatte deg for. Her kunne det jo blitt konsekvenser av at hun ikke giddet undersøke deg godt nok.

God bedring-klem :Heartred

Går det ann?? Pasienten vet vel best selv? Fikk selv 1 og 2 uker de første gangene, men etter det fikk jeg 1mnd av gangen.. Blir jo utslitt og får mangel på næring når man kaster opp alt..
Håper det ordnet seg for deg :-) Skal ikke ha det slik når man skal til legen..

Jeg fikk sykemelding for å være sliten jeg. Spydde ikke eller noe, var bare veldig slapp og trøtt. Fikk papirer hvor det stod at jeg hadde svangerskapstretthet, og det var ingen verdens problem. Makan.

Dette er selvfølgelig ikke greit! Han hadde vel ikke dratt på jobb selv, hvis han kastet opp flere ganger om dagen! Jeg hadde bedt om å få en annen lege!!

Det er ikke legen som kan avgjøre om vi er i stand til å jobbe, det er det bare vi selv som kjenner på. Legen min er helt motsatt. Har oppfølging av jordmor, men var hos fastlegen pga eksem. Hun spurte hvordan formen var, og jeg sa jeg er mye trøtt og sliten, og fortsatt kvalm. Hun spurte om jeg jobbet 100%, og at jeg måtte bare gi beskjed dersom jeg ønsker sykmelding. Fikk informasjon om muligheten for gradert sykmelding, og at jeg måtte lytte til kroppen og ikke kjøre meg for hardt. Jeg skal jo også ha krefter til å ta meg av jenta vår på 21mnd.

Bra du fikk snakket med annen lege!

Back
Topp