Jeg var hos legen i dag,dette var en vikar,da min fastlege ikke kommer tilbake før 1 nov. Uansett grunnen til at jeg var der var fordi jeg ønsker en sykemelding. Synes det er rimelig ubehagelig å spørre om fra før ,og denne legen gjorde bare ting verre,klarer ikke slutte tenke på det... Har mye plager som oppkast ca 5 ganger om dagen, hodepine ca annen hver dag, migrene, en puls som er skyhøy har allerede vært hos hjertespesialister, pusteproblemer, får ikke sove om natta og Flimmring foran øynene flere timer hver dag. Nevnte selvfølgelig dette for henne, det var forsåvidt hun som sendte meg akutt til hjertespesialist...det jeg fikk til svar var jaja men hvorfor ønsker du sykemelding???? Ehh Pga alle plagene jeg har..nevnte også at jeg står å spyr på tbane stasjonen hver dag noe som er ubehagelig med mye folk rundt.. Ja du kan få sykemelding 1 uke så får vi se hva vi gjør.graviditet er ingen sykdom og oppkast får man ikke sykemelding for..okay....nå gruer jeg meg veldig til neste uke da jeg vet jeg må tilbake for ny sykemelding... Hva gjær jeg??? Er dette et ok svar fra legen synes dere??? Og burde jeg sagt no? Hadde lyst å si : vel, nå har jeg jobbet på fastlegekontor i 15 år og vi har mange gravide pasienter, jeg vet at graviditet ikke er en sykdom,men føler man seg så dårlig og kaster opp flere ganger hver dag og man ikke makter jobbe er det faktisk normalt å få sykemelding, er det noe dere synes jeg kan si???? Beklager sååå langt innlegg,nå har jeg ikke lyst å bytte lege heller d min faste kommer 1. Nov, hva skal jeg gjøre? Har klump i halsen allerede for neste gang,gruer meg veldig ...er det bare jeg som er hårsår???