trenger trøst

Frøkenkanin

Forelsket i forumet
I dag da jeg var på do og tørket meg kom det lys rosa utflod på pairet. Litt senere var det lysebrunt. Nå er det borte. Kan dette være begynnende sa? Har aldri hatt det før. Godt jeg skal til gu om to dager. Ble skikkelig nervøs nå.

Kan være gammelt blod som har ligget og kommet ut nå.. er du langt på vei? *sender en trøsteklem*

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Krysser fingrene for at det er en uskyldig blødning. Så lenge du ikke har vondt, så går det nok bra :)

tusen takk :) jeg er litt over 7 uker. Jeg har ikke smerter og foreløpig har det ikke kommet mer på papiret.

Det kan vel ha noe med blodkar som sprekker og livmora som vokser? Så lenge det ikke har kommet mer blod, vklle jeg ikke bekymret meg :)

Sender deg en god klem, og krysser fingrene for at det bare var en helt uskyldig liten blødning :)

Krysser fingrene!!! Jeg tenker at så lenge det ikke er friskt blod, så er søt i orden :) Sex kan også gi bittesmå blødninger :P

Søt?!! Haha, mente DET!! Auto correct på iphone altså... :D

Jeg hadde også det, fikk panikk dro til legen for å ta HCG, alt var bra og hcg hadde økt. Så er sikkert ikke noe farlig:)

Slapp av, det er jo helt normalt! Jeg har jo nesten daglig mørkebrun utflod, men tror jo ikke det værste fordiom. Så lenge det ikke er friskt blod og smerter så skal man ikke være redd :)

takk nå har det ikke kommet noe siden i går kveld, men så måtte jeg nr 2 nå ikveld og presset litt på også kom det brun utflod igjen. SUkk jammen godt jeg skal til gu i morgen. håper jeg kan slappe mer av da. Jeg blir veldig redd, for jeg har aldri opplevd sa før og heller ikke hatt farget utflod i mine to andre sv.skap.

Det samme skjedde med meg i forrige uke. Kom lys brun utflod og jeg ringte lege med en gang og fikk time.
Alt så helt fint og friskt ut. Kunne komme av sex eller at babyen festet seg ekstra godt der inne. Var kun denne dagen det skjedde og nå er det bare melkehvit utflod og såpass med symptomer at jeg føler meg trygg:)

Hadde blødning i uke 7. Blødde litt i ca 4 timer. Var på UL hørte hjerte og alt var fint:-) legen sa og at det var helt normalt

Viss du har hatt sex kan det være blodkarr som har sprukket. ikke unormalt.
Både livmoren og skjeden generelt forandrer seg, så det er nokk bare et uskyldig lite blodkarr som har sprukket :)

har vært på ul i dag :) sterkt bankende hjerte. Men sa jeg ville tilbake i uke 12 for å se at alt ser bra ut da. Får prøve å slappe av litt. selv om jeg ennå har litt brunt innimellom og en del murringer og kvalme.

har vært på ul i dag :) sterkt bankende hjerte. Men sa jeg ville tilbake i uke 12 for å se at alt ser bra ut da. Får prøve å slappe av litt. selv om jeg ennå har litt brunt innimellom og en del murringer og kvalme.
Sååå bra :)

Så bra!!! Det går sikkert veldig fint. Jeg hadde selv blødninger i uke 5, 7 og nå litt denne uka. Var på UL i går og så en liten bamsemums med bankende hjerte som sprellet :) Ifølge gynekologen er det visstnok helt vanlig å blø litt, og selv om det er litt rødt og frisk blod trenger det ikke være farlig. På tross av mine blødninger ga han meg 98 prosent sjanse for at dette kom til å gå fint.

Åh, så utrolig godt å høre :) i de fleste tilfeller går det jo bra :) huske selv jeg klarte ikke å roe meg ned før uke 12.. men fortsatt ligger bekymringene i bakhodet. trur vi alltid kommer til å bekymre oss fra dag 1 og til barna flytter hjemmefra, hehe :)

Back
Topp