Trenger tips

Måneskinn

Flørter med forumet
Er det noen som har erfaring med en bra parkdress?? Og hva jeg ikke bør kjøpe. Har bare vårdress og nå som han skal begynne i BHG må jeg ha ny dress.

Vi kjøpte på sparkjøp til 149 kr, funker helt fint nå som de er små:)
Kan også anbefale reflex sin,vet mange har den og er fornøyde [:D]

Takk;) DA skal jeg gå å se på den. Kjedelig å bruke en formue på det nå som de vokser slik;)

ORIGINAL: Mamman til my!

Har det begynt å komme vinterdresser i butikkene nå? Jeg spurte for 3 uker siden, da var de ikke kommet. Men det er vel på denne tiden vintertøy kommer i butikkene?

jeg tenkte å sjekke ut om reflex har en bra vinterdress. [:)]

Var faktisk en liten runder i dag, og noen butikker hadde fått inn litt vinterdresser. Så på Reflex sin vinterdress, den kostet vel 499,- og Reima til 999,- Tror jeg kommer til å kjøpe begge disse to jeg. Må ha to dresser ettersom Julian bare skal gå 50% i bhg. Så da får han en Reima i bhg, og reflex hjemme (og hos mormor) [:)] (litt mer kontrollerte forhold hjemme, ikke SÅ viktig at dressen hele tiden er 100%, derfor gidde eg ikkje kjøpe to Reima dresser)

REIMAAAAAAAAAAAAA
Man får det man betaler for.. Og du får solgt den igjen på finn....
Bruker bare reima høst/vår og vinter.
Bhg var kjempefornøyd, Mina var alltid tørr, varm og i god bevegelse...[;)]

ORIGINAL: LilleBølla

Vi kjøpte på sparkjøp til 149 kr, funker helt fint nå som de er små:)
Kan også anbefale reflex sin,vet mange har den og er fornøyde [:D]

jeg har den og er kjempefornøyd. betalte 199,- for våre. de blir ikke våte og de er ypperlig for dette været som er nå[:D]
til vinterdress har jeg pippi dresser som jeg kjøpte i fjor på barnas hus på mega salg[:D]

Karoline har bare hatt Reima-dresser, og de har vi vært veldig fornøyde med! Kjøper de på vårparten når de er satt ned fra 1000 til 300[8D]

Back
Topp